استاندار: پروژه های اقتصاد مقاومتی محدودیت اعتباری ندارند

زاهدان (پانا) - به گفته استاندار سیستان و بلوچستان ۲۸ پروژه مهم برای این استان در حوزه اقتصاد مقاومتی تعریف شده که ۲۶ مورد آن تایید شده و با توجه به اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی هیچگونه محدودیت اعتباری ندارند.

کد مطلب: ۹۵۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: پروژه های اقتصاد مقاومتی محدودیت اعتباری ندارند

احمد علی موهبتی استاندار در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی؛ توجه به اولویت های هر بخش، مهم و لازم است.

او افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان به لحاظ نوع و میزان اثرگذاری در زمینه توسعه و اشتغال در اولویت اجرا قرار دارند.

استاندار خاطرنشان کرد: روند اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان به صورت جدی پیگیری و در سامانه "نیپا" ثبت و پایش می‌شود.

موهبتی ادامه داد: اختصاص ۳۰۰ میلیون یورو به راه آهن چابهار- زاهدان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی از جمله این پروژه ها است و موید اولویت و اثرگذاری این پروژه در حوزه ملی و فراملی می باشد.

او گفت: مدیران و مسئولان این استان باید با استفاده از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

استاندار بیان داشت: تاکید بر توجه به حوزه اقتصاد مقاومتی به معنی مغفول ماندن از سایر وظایف مربوط به یک دستگاه اجرایی نیست.

موهبتی اظهار داشت: حوزه معدن یکی از حوزه‌های اولویت‌دار در سیستان و بلوچستان است و تا پایان امسال شاهد رونمایی یک اتفاق ویژه معدنی و جهش استان در این حوزه خواهیم بود .

او به نقش رسانه در انعکاس فعالیت های انجام شده در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: رسانه‌ها به ویژه صداوسیما می توانند؛ با تهیه خبر و مصاحبه با مسئولین دستگاه‌های فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی، در راستای اطلاع رسانی فعالیت‌های این حوزه کمک کننده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار