کریمی از برپایی میز خدمت مسئولین آموزش و پرورش در نماز جمعه خبر داد

تهران (پانا) - مسئولین آموزش و پرورش شهر تهران، همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 99-98، در میزخدمت ویژه نمازجمعه تهران شرکت خواهد نمود.

کد مطلب: ۹۵۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کریمی از برپایی میز خدمت مسئولین آموزش و پرورش در نماز جمعه خبر داد


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، با اعلام خبر برپایی این میز خدمت گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و ضرورت پاسخگویی به شهروندان گرامی تهران، برنامه ای تدارک دیده شده است تا مدیرکل، معاونان و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و نیز روسای مناطق نوزده گانه شهر تهران در نمازجمعه شرکت نموده و به سئوالات و مسائل ملت شهید پرورنمازگزار پاسخ گویی نمایند.

عبدالرسول کریمی اشاره کرد: این برنامه در راستای مسئولیت آموزش و پرورش در قبال مردم عزیز تهران و به ویژه نمازگزاران عزیز در نمازجمعه پیش بینی شده است. همزمانی این برنامه با هفته دفاع مقدس و ایام محرم الحرام فرصت ارزشمندی است تا مسئولین نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی در کنار سایر ملت قهرمان در نمازجمعه به ندای وحدت و رحمت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) پاسخ دهند.

کریمی افزود: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و تا می توانیم باید پاسخگوئی را سرلوحه کار قرار داده و بتوانیم آرامش را در محیط خانواده ها و همکاران فرهنگی مستولی و حاکم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار