آذربایجان‌غربی رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید را کسب کرد

ارومیه ( پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: این استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل‌دار و رونق تولید، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌غربی رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید را کسب کرد

غلامرضا بابایی افزود: این استان با پرداخت سه هزار و ۳۳۴ فقره تسهیلات در قالب رونق تولید از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا تیر سال جاری، رتبه نخست را در بین ۳۱ استان کشور از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: تمام پرداخت‌های این بخش از طریق سامانه بهین‌یاب و پرداخت‌های مستقیم بانک‌های عامل بوده که در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: این عملکرد درخشان مرهون تلاش‌های بی وقفه و موثر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در آذربایجان غربی و تمامی دستگاه های مرتبط به‌ویژه بانک های عامل استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نیمه نخست امسال نیز ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به هفت واحد تولیدی پرداخت شده که زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۲۹ نفر را فراهم کرده است.

بابایی گفت: همچنین با پرداخت ۳۶۳ میلیارد ریال تسهیلات برای فزایش ظرفیت ۲۲ واحد تولیدی از موقعیت شغلی ۴۵۳ نفر در آذربایجان غربی صیانت شده است.

پس از آذربایجان غربی در حوزه رونق تولید، استان های تهران و یزد در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

از سال ۱۳۹۶، طرح رونق تولید با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار دولت قرار گرفته و هزاران واحد مشکل دار به چرخه تولید بازگشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار