برگزاری جشن جوانه ها درآموزشگاه منتظرین شاهد ورامین

ورامین (پانا) - رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در مراسم جشن جوانه ها در ورامین گفت: اجرای صحیح پروژه مهر موجب نشاط و شادابی در مدارس است.

کد مطلب: ۹۵۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن جوانه ها درآموزشگاه منتظرین شاهد ورامین

در این مراسم امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی اظهار داشت : بیش از شصت و چهار آموزشگاه دولتی و غیر دولتی دوره اول متوسطه در جشن جوانه‌ها حضور دارند .

او در ادامه گزارشی اجمالی از روند اجرای فعالیتهای پروژه مهر 98در راستای آمادگی مدرسه برای سال تحصیلی جدید ارائه دادو گفت :از اول مهر دبیران با داشتن برنامه منظم بصورت رسمی در کلاسهای درس حاضر شده وتمامی فعالیتها آموزشی وپرورشی بصورت رسمی آغاز شد.

در ادامه عباس رجبی رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و نماینده مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان نیز در سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت : اگر امروز ما در کشور آرامش داریم به خاطر خون شهدا و دلاوریهای جانبازان ، ایثارگران و آزادگان سر افراز است .

اوبا اشاره به سوال ریاست جمهور در زنگ آغاز سال تحصیلی مهر ماه 98 از دانش آموزان که بیان داشتند،آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما هست، خاطر نشان کرد : اجرای صحیح پروژه مهر موجب نشاط و شادابی در مدارس است.

رجبی افزود: شهدا پیام آوران ترویج فرهنگ دینی و انتقال دهنده درسهای بزرگ هشت سال دفاع مقدس می باشند چرا که شهدا سمبل ایستادگی شجاعت و ایثار هستند وما مدیون زحمات پدران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز میباشیم و وظیفه ما این است که نگذاریم آرمانهای آنان به دست فراموشی سپرده شود .

این مقام مسئول تصریح کرد :در چهار دهه انقلاب همیشه استکبار جهانی و عوامل آن شکست خوردند و نتواستند نقشه‌های شوم خود را در کشور ایران اسلامی پیاده کنند چرا که اتحاد ایران اسلامی مثال زدنی است .

در این مراسم فرهاد عیسی کارشناس حوزه ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، جمعی ازخانواده های شهدا، جانبازان و ایثار گران، اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش و دیگر مسئولین در دبیرستان منتظرین شاهد ورامین حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار