برگزاری آئین بازگشائی مدارس

همزمان با سراسر کشور، مراسم بازگشائی مدارس در سیلوانا برگزار شد

ارومیه (پانا )- برگزاری مراسم #بازگشائی_مدارس و #زنگ_مهر در دبیرستان دخترانه شهدای زیوه با حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان ، مسئولین منطقه سیلوانا ، روحانیت معزّز، بخشدار، مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، سپاه و حوزه های تابعه ،شورای اسلامی، شورای بخش، شورای آموزش و پرورش، مجمع خیّرین مدرسه ساز، اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور، مراسم بازگشائی مدارس در سیلوانا برگزار شد

مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا ضمن تبریک بازگشائی مدارس به دانش آموزان و فرهنگیان وتسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امام حسین علیه السلام بعنوان الگوی افتخار آفرین در نظام تعلیم و تربیت و آموزش وپرورش ما یک قهرمان دینی تاریخی است و در تمام ابعاد زندگی اسوه مردم می باشد.
مصطفوی خاطر نشان کرد : یکی از جلوه های زیبایی سال تحصیلی جدید همزمان شدن آن با ایام سوگواری سالار شهیدان است که امیدوارم جامعه فرهنگیان و دانش آموزان این شخصیت بزرگ را همواره الگوی خود قرار دهند.

وی افزود : خوشبختانه در سال های اخیر توانسته ایم در تمامی رشته ها موفق عمل کنیم ، کسب رتبه های برتر جشنواره ها، مسابقات، کنکور و قبولین دانشگاه های معتبر کشور نمونه ای از این موفقیت ها و پیروزی هاست، و این مهم مرهون زحمات یکایک معلمان عزیز و تلاش وافر آنان در امر تعلیم و تربیت بوده است.

این مقام مسئول همچنین گزارشی از عملکرد اداره آموزش پرورش سیلوانا طی سال تحصیلی گذشته را به سمع مسئولین حاضر رساند.

میرزایی، بخشدار سیلوانا نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی جدید ، از فعالیت های معلمان، مدیران و مسئولین آموزش پرورش سیلوانا تقدیر و تشکر کرد. وی ادامه داد : پیشرفت های جوامع در گروه تعلیم و تعلم ناب و الگو برداریهای درست و ابتدا از خانواده شروع می شود .

عزیزیان امام جمعه سیلوانا نیز با بر شمردن ثواب‌های تعلیم و تربین از فرهنگیان خواست تا هرچه بیشتر به امر آموزش اهتمام ورزند و دانش آموزانی با بار علمی بالا به جامعه تحویل دهند تا این دانش آموزان بتوانند در جامعه افراد مفیدی باشند.


خطیبی نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم نیز با تبریک سالتحصیلی جدید و تسلیت ایام محرم الحرام به دانش آموزان و معلمان از تلاش های آنان تقدیر و تشکر کرد و افزود : اگر پایه های علمی جامعه ما که همان دانش آموزان هستند و از مدارس شروع می شوند قوی باشند می توانیم در تمامی زمینه ها به خودکفایی برسیم. وی نیز با اشاره به ساحت های شش گانه و چرخش های دهگانه سند تحول بنیادین ، والاترین هدف آموزش و پرورش را تربیت انسان های مفید برای جامعه اسلامی عنوان کرد.

شعر خوانی امیری کارشناس روابط عمومی اداره ، توزیع بسته حمایتی اهدایی #بانک_آینده به همت مدیر ، معاونین، انجمن اولیا و مجمع خیرین مدرسه ساز سیلوانا ، نواختن زنگ مهر، نواختن زنگ نماز ، اقامه نماز جماعت ، بازدید از پژوهشسرای ابن سینای زیوه، دبستان استثنائی نشاط ، هنرستان شبانه روزی نیلوفر زیوه و دبستان دخترانه ریحانه النبی از دیگر بخش های آئین بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی توسط ریاست اداره و هیات همراه بود.

بازدید از مدارس منطقه سیلوانا در قالب پانزده گروه سه و چهار نفری ، متشکل از معاونین، کارشناسان اداری و راهبران آموزشی جهت ارزیابی آئین بازگشائی مدارس در روز اول مهر انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار