نواخته شدن زنگ مهر در آموزشگاه آسیه روستای روشناوند گناباد

گناباد (پانا) - در اولین روز مهر اولین هنرستان تربیت بدنی دخترانه گناباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ مهر در آموزشگاه آسیه  روستای روشناوند گناباد

همزمان با سراسر کشور آیین بازگشایی مدارس شهرستان گناباد با حضور اعضای شورای اداری، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روشناوند در دبستان آسیه این روستا برگزارشد.
حسین احمدی در این برنامه ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: زیربنای توسعه همه جانبه یک ملت با نظام تعلیم و تربیت برتر و نظام مندی رشد خواهد کرد.
مدیر آموزش و پرورش گناباد با تسلیت ایام محرم گفت: برای رسیدن به هدف غایی نظام آموزش و پرورش باید با نقشه و چشم اندازی مانند سند تحول بنیادین گام برداشت و تمام مولفه های آشکار و پنهان این نظام در ساحت های شش گانه آن مشخص گردیده است.
احمدی افزود:برای رسیدن به حیات طیبه و اعتلای دانش آموزان با استعداد شهرستان، همراهی و همیاری همه جانبه را از طرف اولیای گرامی،همکاران و مسئولان شهرستان خواستاریم.

وی ضمن ارائه گزارشی از دیدار با مقام عالی وزارت خاطر نشان کرد: در شرایط حساس کنونی و با کمبود منابع انسانی ومالی باید سعی کنیم تا آموزش و پرورش در آرامش به وظیفه خود در قبال فرزندان این آب و خاک عمل نماید.

امام جمعه معزز نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران این برنامه گفت: دانش آموزان آینده سازان جامعه‌ و خدمت رسان به هموطنان را در شرایط حساس بر عهده خواهند داشت.
حجت‌الاسلام صادقی نسب تقارن هفته دفاع مقدس و هفته بازگشایی مدارس را مبارک برشمرد و گفت: شهدای ما راه را به دانش آموزان نشان داده و دانش آموزان هم باید با تأسی از خط انها رهرو راه شهدا باشند.
فرماندار شهرستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به شرایط عدم مهاجرت و جمعیت بزرگ دانش آموز، روستای روشناوند به عنوان دومین روستای بزرگ شهرستان شاخص‌های بسیار مناسبی را دارد و توانسته است مسیر دست یابی به برنامه‌های توسعه و افق ۱۴۰۰ را پیدانماید .
قربانی افزود: امیدواریم یک توسعه متوازن در تمام حوزه‌های اجتماعی،سیاسی علاوه بر تعلیم و تربیت داشته باشیم و وظیفه خود می دانیم حق مردم شریف این روستا را پیگیری کنیم.

نماینده شهرستان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان گفت:نگاه مجلس دهم به دستگاه تعلیم و تربیت مثبت بوده و دغدغه فرهنگیان به وزیر محترم در دیدارهای گوناگون به ایشان اعلام گردیده است.
وی افزود: باتامین اعتبارقسمتی از نظام رتبه بندی فرهنگیان محترم در مهرماه اعمال خواهد شد.
در پایان این مراسم امین نژاد مشاور محترم مدیر کل استان خراسان رضوی در امور مناطق کمتر توسعه یافته با تقدیر از عوامل اجرایی آیین بازگشایی مدارس در شهرستان پیام مدیر کل را قرائت نمودند.
در ادامه این مراسم افتتاح هنرستان تربیت بدنی المپیک و زنگ نماز در مجموعه ورزشی گناباد به انجام رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار