نواختن گلبانگ مهر حسینی ،شور زینبی در دبیرستان حضرت زینب (س) کاشمر

کاشمر (پانا)-همزمان با فرا رسیدن اول مهر مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و نواختن گلبانگ مهر حسینی، شور زینبی در دبیرستان حضرت زینب س با حضور انجمن اولیا و مسئولان دبیرستان و جمعی از والدین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نواختن گلبانگ مهر حسینی ،شور زینبی در دبیرستان حضرت زینب (س) کاشمر

مدیریت دبیرستان حضرت زینب (س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و اظهار ارادت به امام حسین ع و شهدای کربلا و گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت گفت: شما باید با الگو قرار دادن سیره زندگی حضرت زینب و پیروی از راه و روش امام حسین (ع)و رعایت حجاب و عفاف ،همانگونه که نام مدرسه حضرت زینب س در سطح شهرستان نمونه است ، اخلاق و رفتار و درس خواندن شما هم در سطح شهرستان نمونه باشد.

وی همچنین ضمن بیان اقدامات انجام شده برای پروژه مهر گفت:اگر دانش آموزانی که از نظر درسی خوب هستند بتوانند دانش آموزان ضعیف تر را کمک کنند تا پیشرفت بکنند حتما از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است امسال در دبیرستان حضرت زینب( س )جای مسئولان آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان خیلی خالی بود بنابراین گلبانگ مهر حسینی ‌،شور زینبی توسط حسن زاده رئیس انجمن و اولیا و مربیان این دبیرستان نواخته شد و افتتاح دو کلاس که با کمکهای مردمی هوشمند شده بود با حضور والدین و انجمن اولیا از دیگر برنامه های امروز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار