معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری خراسان شمالی :

زنگ مقاومت نشان دهنده خنثی شدن تمامی توطئه های دشمن است

بجنورد (پانا) -   معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری خراسان شمالی، ضمن یادآوری جانفشانی ملت بزرگ ایران در مراسم زنگ مهر و مقاومت و مقاومت ، اظهار داشت: زنگ مقاومت در مدارس سراسر ایران در شرایطی نواخته میشود که یگانه راه مقابله با نظام استبداد و توطئه هایی که برای ملت ایران تدوین شده بود ،با مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی همراه است، که این ملت با مقاومت خود، توطئه های دشمن را خنثی میکنند. 

کد مطلب: ۹۵۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مقاومت نشان دهنده خنثی شدن تمامی توطئه های دشمن است

حیاتی ادامه داد: پیام زنگ مهر و مقاومت و نماز این است که علیرغم تحریم ها و توطئه های دشمن ، این ملت بزرگ در برابر این فتنه ها ایستادگی و مقاومت میکنند و این ایستادگی را تا لحظه آخر ادامه خواهند داد، پیام دیگر زنگ مقاومت این است که 41 سال دشمنان ایران بر علیه ما سناریو های مختلف را طراحی کردند اما مقاومت ملت ایران نشان گر این بود که همه توطئه ها محکوم به شکست شدند که گواهی این سخن تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار معلم شهید در دوران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: طرح مقابله با بی سوادی را در استان راه اندازی کرده ایم که در قالب یک طرح دو ساله در سه سطح، به مبارزه با بی سوادی در استان می پردازیم که در سطح اول این طرح تمام 6 ساله های واجب شرایط تعلیم ،در سر کلاس های درس حضور پیدا کنند.

حیاتی عنوان کرد: در سطح دوم این طرح زمینه برای حضور 1 هزار و 260 دانش آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان شناسایی شدند ،فراهم میشود.

وی در خصوص برنامه سطح سوم تاکید کرد: تمامی دانش آموزان متوسطه دوم و تمامی کسانی که مصمم برای ادامه تحصیل هستند بدون توجه به جنسیت به چرخه سوادآموزی باز گردند.

معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استانداری خراسان شمالی در ادامه اذعان کرد: امسال "طرح یاریگری زندگی " در مدارس سراسر استان اجرا خواهد شد و آسیب های اجتماعی با قید اولویت مطرح و پیگیری می شود.

حیاتی در پایان عنوان کرد: در راستای حمایت از مناطق محروم 14 هزار بسته لوازم تحریردر مناطق محروم استان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار