در گفت و گو با پانا عنوان شد:

سند تحول بنیادین؛ پایه و اساس برنامه ریزی و مدیریت آموزشی

مدیر اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی یکی از زیر نظام های سند تحول بنیادین زیر نظام توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد که نقش اساسی در تسریع و بهبود روند اموزشی و شادابی و پویایی مدارس دارد .

کد مطلب: ۹۵۵۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین؛ پایه و اساس برنامه ریزی و مدیریت آموزشی

جاسم حسین پور گفت: ما در این راستا سعی میکنیم با توجه به اهداف سند تحول بنیادین گام برداریم و انشالله فضایی هوشمند و شاداب را برای دانش اموزان مهیا کنیم .

وی ادامه داد: اموزش و پرورش امسال با کمک خیرین عزیز توانسته است فعالیت های مفیدی را در راستای توسعه و احداث فضاهای اموزشی انجام بدهد .بهره برداری دویست و نود و سه پروژه با هزار و دویست کلاس درس به اعتبار دویست و پنجاه میلیارد تومان یکی از موفقیت های اموزش و پرورش در عصر احداث و تجهیز مدارس است.

وی گفت: امسال مدارس خشتی و گلی سطح استان که در تابستان شناسایی شده بودند تخریب و بازسازی شده و هزار و سیصد کلاس درس که از بخاری نفتی استفاده می‌کردند به سیستم های گرمایشی مجهز شدند.

وی در مورد اولویت های سازمان نوسازی گفت: با توجه به افزایش هرساله جمعیت دانش اموزان و کمبود فضای اموزشی اولویت سازمان نوسازی و تجهیز افزایش سرانه های فضای اموزشی است.

حسین پور گفت: با توجه به اینکه شاداب و جذاب بودن فضای مدرسه کمک بزرگی به بهبود روند اموزشی می‌کند، جذابیت و هوشمندی فضای اموزشی نیز جز اولویت های مهم سازمان نوسازی است. امید است بتوانیم با ساخت مدارسی هوشمند و با نشاط تاثیری گذاری درس و مدرسه را روی ذهن دانش اموزان بیشتر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار