زنگ مهر در دبستان دخترانه شهید تند گویان منطقه 14

تهران (پانا) - مراسم نواختن، زنگ با طراوت جشن شکوفه ها، در دبستان دخترانه شهید تند گویان منطقه 14 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر در دبستان دخترانه شهید تند گویان منطقه 14

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ، امروز یکشنبه مورخ 98/6/31، با حضور مریم اجاقی، مدیر منطقه ۱۴ و جمعی از اعضای شورای معاونین، عباسی، شهردار منطقه 14 و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا طباطبائی، امام جماعت مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع)، خانواده معظم شهدا و جانبازان وخانواده های دانش آموزان، بر گزار گردید.

در ابتدای مراسم اجاقی ،مدیر منطقه ضمن قبولی طاعات و عبادات مدعوین در ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) آغاز بهار تعلیم و تعلم و تربیت را به همکاران و خاصه دانش آموزان کلاس اولی تبریک گفت و اشاره ای به هفته گرامیداشت دفاع مقدس نمود و گفت: باید ما ازاین رشادت ها و ایثارگری ها درس بیاموزیم.

در ادامه مراسم، خطاب به اولیاء نسبت به اهمیت دادن تغدیه دانش آموزان خود در صبح نمود. سپس تشکر خود را از دانش آموزانی که مراسم پرچم را به زیبایی انجام دادند نمودند و این حرکت را (احترام به پرچم مقدس کشورمان) یکی از مهمترین مسئله ارزشی و تربیتی برای دانش آموزان ابتدایی دانست و در پایان از بهره ور، مدیر واحد آموزشی و عوامل برگزاری کننده چنین مراسم با شکوهی وهمچنین ازعباسی، شهردارمنطقه و عوامل شهرداری منطقه 14 تشکر خود را اعلام نمود.

در ادامه عباسی، شهردار منطقه مطالبی در خصوص اینکه همه باید در امر تعلیم و تربیت تلاش کنیم واین امر خطیر صرفا با آموزش و پرورش می باشد، نیست بلکه نقش واقعی را خود خانواده باید اجرا کنند و دیگران هم باید در امر بسیار مهم کمک و یاری دهند. از مربیان و خانواده ها گرفته و حتی ما ، تا رسالت آموزش و پرورش به موفقیت بپیوندد . ودر پایان بعد از اجرای برنامه های متنوع توسط دانش آموزان، سال جدید تحصیلی ، با نواختن زنگ مدرسه توسط ، اجاقی مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 و نماینده شهرداری منطقه ، آغاز گردید . و با اهدای گل به دانش آموزان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ، و عبور از زیر قرآن راهی کلاس ها شدند ودر ادامه کلاس مورد بازدید مدیر منطقه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار