معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز:

وظیفه دانش‌آموزان تلاش برای کسب علم و دانش و حفظ اقتداری است که شهدا به ارمغان آوردند

شیراز (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه در جبهه درس ایثار ، عشق ، عزت مندی ، شجاعت بود گفت : امروز فرزندان ما باید پیام جبهه را بشنوند ، بفهمند و عمل کنند.

کد مطلب: ۹۵۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه دانش‌آموزان تلاش برای کسب علم و دانش و حفظ اقتداری است که شهدا به ارمغان آوردند

مجید قدمی در آیین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه مختارنامه ناحیه چهار شیراز ، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت : امرزو امنیت کشور ما مرهون خون شهداست .

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تمرین درس جنگ و جبهه برشمرد و افزود: از آنجا که جبهه خود مانند مدرسه و دانشگاه درس‌ها داده است و اینها در واقع دو چیز نیستند بلکه یک پیام مشترک دارند که باید پیام جبهه را فرزندان ما بشنوند ، بفهمند و عمل کنند .

وی افزود : در جبهه درس ایثار ، عشق ، عزت‌مندی ، شجاعت بود و محصول آن امروز اقتدار و استقلال کشور است .

قدمی به هجوم تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت : امروز ایران اسلامی ،ایران 40 سال پیش نیست و هر کسی به این مرزو بوم چشمی داشته باشد سیلی می خورد و دشمنان این مسئله را خوب فهمیده اند .

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه ایران امروز با قدرت دانشمندان در زمره چند کشور اول جهان از نظر نظامی است ،گفت : با تکیه بر دانش فرزندانمان و علم دانشمندانمان به این نقطه رسیده ایم که اگر پهبادی به حریم ما بیاید به راحتی ساقط می شود .

وی ضمن تشکر از رزمندگان و ایثارگران گفت : اینکه ایران امروز در مسیر عزت است مرهون تلاش رزمندگان و ایثارگران است .

قدمی وظیفه دانش آموزان را تلاش برای کسب علم و دانش و حفظ اقتداری که شهدا به ارمغان آوردند دانست و گفت : شما دانش آموزان باید درس بخوانید تا مسیر اقتدار علمی که باعث اقتدار کشور شده است را بتوانیم ادامه دهیم .

وی گفت : امسال اول مهرماه بیش از 14 میلیون و 600 هزار نفر در بیش از 110 هزار مدرسه تحصیل را آغاز می کنند و در این راستا بیش از 1 میلیون نفر معلم و کادر خدماتی و آموزشی مشغول خدمت هستند و بیش از 45 هزار میلیارد هزینه در بردارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار