در آستانه بازگشایی مدارس:

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

گرگان (پانا) - احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

اکنون که در آستانه ماه مهر و رویش شکوفه های علم و دانش و درخت دانایی و مهربانی قرار گرفته ایم، بی صبرانه و با شور فراوان منتظر هلهله شادی آینده سازان عزیزمان در کوچه ها و خیابان ها و صدای پرطنین و شوق آفرین زنگ مدرسه هستیم.

در حالی به استقبال پاییز رنگ رنگ و بهار تعلیم و تربیت می رویم که دل مان آکنده از شور و شعور حسینی است و در قلب مان یاد رزمندگانی است که شنیدن نام آنها، واژگان غیرت و ایثار را در ذهن متبادر می سازد.

با وجودی مالامال از عشق حسینی و مفتخر به هویت ایران اسلامی، سال تحصیلی 99- 98را آغاز خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا در سال رونق تولید و مطابق با آرمان های گام دوم انقلاب، آموزش و پرورش را هر چه بیشتر در تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین به پیش ببریم.

باور داریم که فرزندان این مرز و بوم را باید در مدرسه زندگی، مسلح به سلاحِ «علم توأم با اخلاق» و «مهارت» نماییم تا نتیجه آن باور به توانایی ها و شکوفایی استعدادها گردد. آموزش و پرورش استان گلستان در سال تحصیلی جدید سه سیاست: برنامه ریزی منسجم، نیروی انسانی متعهد و آموزش و پرورش پویا را دنبال کرده و تمام همت و تلاش خود را برای تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت به کار خواهد بست.

اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه رویش مجدد دانه ی دانایی و توانایی را به همه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز گلستانی تبریک و شادباش گفته و توفیق روز افزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آینده سازان این خاک پر گهر را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستارم.

احسان گوهری راد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار