آغاز شکوهمند سال تحصیلی 99-98 در مدارس منطقه یک

تهران (پانا) - همزمان با سراسر کشور آئین بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه1 به صورت باشکوهی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز شکوهمند سال تحصیلی 99-98 در مدارس منطقه یک

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، امروز دوشنبه اول مهرماه 1398 با حضور فرماندار شمیرانات، شهردار منطقه 1 و میهمانان بلند پایه کشوری و لشکری آئین بازگشایی در مدارس مختلف منطقه1 برگزار شد.

برنامه اصلی بازگشایی آموزش و پرورش منطقه 1 در هنرستان دخترانه آزادگان برگزار شد. این مراسم به شکل با شکوهی با حضور فرماندار، شهردار و سایر مسئولین منطقه در کنار مسئولان آموزش و پرورش منطقه 1 در اولین ساعات سال جدید تحصیلی برگزار شد.

سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات مهر را آغاز فصل دانش و انگیزه و انسانیت و مهرورزی معرفی کرد و افزود: زنگ اول مهر براستی زنگ عزت، شادمانی شکوفایی و تقدیر نیک برای فرزندان این سرزمین است.

صادق صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه 1 نیز با تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان ایجاد حالِ خوب و نشاط در مدارس را رسالت مهم مدیران و فرهنگیان اعلام کرد و افزود: با همدلی و محبت و شاداب سازی محیط مدارس، شاهد رشد بیشتر علمی و فرهنگی دانش آموزانمان خواهیم بود.

موسوی شهردار منطقه یک نیز ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی این تقارن همیشگی را ارزشمند بر شمرد و بر اهمیت مدرسه به عنوان محیط مقدس تعلیم و تربیت تاکید کرد.

در حاشیه این مراسم رشته های خیاطی هنرستان آزادگان و گردشگری هنرستان 22 بهمن نیز رسما افتتاح شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار