مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری : مهر یادآور شور و شعف و جهد و کوشش است

شهرری (پانا) - مراسم آغازین سال تحصیلی 99-98 دردبیرستان راضیه شکرایی آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری : مهر یادآور شور و شعف و جهد و کوشش است

در این مراسم یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری در سخنانی گفت:مهر یادآور شور و شعف و جهد و کوشش است،حال که محرم با مهر قرین گشته و به عطر خوش دفاع جانانه و مقدس از میهن آراسته گشته است.

او در ادامه افزود: در این سال که تمامی کفر با خدعه و نیرنگ رو در روی اسلام و شیعه در ایران ایستاده، سخنی گزاف نیست اگر بگوییم دشمن اسلام با خدعه‌ها ، دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها، توطئه‌ها، جنگ سخت، جنگ مردم و جنگ اقتصادی و... تقریبا با هر تیری که در انبان دارد ما را آماج اهداف شوم خود ساخته است و باز هم استواری مردم ما دشمنان این مرز و بوم را در تحقق اهداف و نیات شومشان ناکام گذاشته است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری بیان داشت:این استواری با هزینه زیاد با بردباری فراوان در مقابل مشکلات به دست آمده ،من هم مثل همه پدر و مادر ها سخت شدن بار معیشت را در زندگی احساس می کنم می خواهم از همین جا این نکته را عرض کنم خانواده شما مهر ۹۸ فشار مضاعفی نسبت به مهر سالهای قبل متحمل شده اند.

یزدان پناه تاکیدکرد:شما فرزندان امروز دانشمندان و مسئولین فردا در عین سختی چونان فولاد آبدیده شده اید آن چنان که از نسل پیش استوارترهستید چرا که مهارتهای زندگی را در این دنیای پرتلاطم آموخته اید و در زندگی به کار خواهید بست و آینده پرافتخاری را برای این مملکت رقم خواهید زد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار