طنین زنگ مهر ومقاومت درافزون بر 2 هزار مدرسه یزد

یزد (پانا) – مراسم نمادین زنگ مهر ومقاومت با حضور مسئولان استانی و نماینده وزارتی در دبیرستان شهید مهدی زاده ناحیه یک یزد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طنین زنگ مهر ومقاومت درافزون بر 2 هزار مدرسه یزد

درابتدای این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در سخنانی با امیداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی گفت: رویکرد اصلی نظام تعلیم و تربیت تحقق متوزان سند تحول بنیادین اموزش و پرورش است.

"عباسعلی دانافر" مهم‌ترین بعد سند تحول بنیادین را تعلیم و تربیت تمام ساحتی ذکرکرد وافزود : تلاش می کنیم دانش آموزان در همه ابعاد اعتقادی ، اخلاقی ، جسمی ، روحی ، بهداشتی و مهارت آموزی به رشد وتعالی برسند.

"دانافر" با قدردانی از دست اندرکاران پروژه مهروسایر دستگاههای همراه با آموزش وپرورش اظهارامیدواری کرد 269 هزار دانش آموزاستاندراین بسترفراهم شده با شور، نشاط وشادابی به سوی اهداف تعلیم وتربیت گام بردارند.

درادامه مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش که به نمایندگی از وزیر آموزش در این مراسم حضور داشت پیام حاجی میرزائی وزیر آموزش پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید را قرائت کرد

عباس سلطانیان درادامه گفت :اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین برنامه های امسال این وزارتخانه است.

سلطانیان باتبریک سال تحصیلی جدید افزود: امیدواریم سالی توام با شور و نشاط برای دانش آموزان در مسیر تعلیم و تربیت باشد.

وی اظهار داشت: باید فاصله خانه و مدرسه برداشته شود هر دو محیط باید سالم، امن، با نشاط و سرشار از شوق و انگیزه یادگیری باشد.

ایشان درپایان ضمن قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در این استان تمام تمهیدات لازم برای حضوردانش آموزان و بازگشایی مدارس به خوبی فراهم شده و همدلی وهمراهی مسئولان استانی با آموزش وپرورش ستودنی است .

شایان ذکراست همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ و در نخستین مهرماه، ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز استان یزد در 2 هزار 106 مدرسه به افزون بر11 هزار کلاس درس وارد شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار