امام جمعه همدان:

کشوری که به دنبال اجرای حاکمیت اسلامی است قطعاً برای مستکبران خطر آفرین خواهد بود

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان در مراسم رژه نیروهای مسلح همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هدف جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی را مبارزه با ظلم و ایستادگی در مقابل استکبار بیان کرد که در کنار آن حاکمیت دینی و احیای آرمان‌های دین نیز مورد توجه قرار داشت.

کد مطلب: ۹۵۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کشوری که به دنبال اجرای حاکمیت اسلامی است قطعاً برای مستکبران خطر آفرین خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی گفت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال به دنبال احیای ارزش ها و هنجار هایی بودیم که امام حسین (ع) در عاشورا آن ها را مطرح کرده بود.
امام جمعه همدان با تأکید بر این که مردم ایران به دنبال استقلال هستند و می خواهند از زیر سلطه و استکبار دشمن بیرون آیند، افزود: دشمن به خوبی درک کرده کشوری که دم از اسلام می‌زند و به دنبال اجرای حاکمیت اسلامی است قطعاً برای مستکبران خطر آفرین خواهد بود.
او با بیان این که ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی از آرمان های خود دفاع کردیم و ذره ای هم از آن عقب ننشستیم، ابراز داشت: مردم ایران، جوانان و عزیزان خود را در این راه تقدیم کردند و تا به امروز همان مسیر را ادامه داده اند و در آن گام برمی‌دارند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز به همت جوانان این کشور و به برکت انقلاب اسلامی از نظر نظامی دارای توانمندی‌های کم نظیری هستیم که نمونه آن ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی بود و کشورهایی همانند یمن نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی توانسته اند در برابر حملات عربستان و کشورهای هم پیمانش ایستادگی کنند و حتی با هدف قرار دادن تأسیسات نفتی عربستان آسیب جدی به آن ها وارد کنند.
او در پایان با بیان این که مأموریت جوانان امروز، ادامه دادن مسیر جوانان دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: ما کشوری جنگ طلب نبوده و نیستیم اما این آمادگی را داریم تا در دفاع از کشور در برابر هرگونه حمله‌ با قدرت مقابله کنیم.

حنانه فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار