معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

آموزش و پرورش اساس نجات یک کشور و جامعه است

زاهدان (پانا) - به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش اساس نجات یک کشور و جامعه است و همه باید به صورت جدی به آن نگاه کنیم.

کد مطلب: ۹۵۵۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اساس نجات یک کشور و جامعه است

علی زینی وند صبح امروز در مراسم محوری بازگشایی مدارس اظهار کرد: تحولات خوبی در آموزش و پرورش صورت گرفته است و در بحث امکانات نیز همه ی مسذولان بالادستی، دولتمردان و علی الخصوص مردم دست به دست هم بدهندتا کمبودات موجود رفع شود.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش اساس نجات یک کشور است، عنوان داشت: آموزش و پرورش و دولت نیازمند کمک و یاری کسانی است که دغدغه مند امر تعلیم و تربیت هستند و باید از ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش به بهترین نحو بهره برداری شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار ابراز کرد: ما به لحاظ نیروی انسانی و گستردگی آموزش با چالش‌هایی مواجه هستیم و باید در حوزه نیروی انسانی از افراد کارآمدو با ساز و کار بهره بگیریم چرا که آموزش و پرورش یک مسئله مهم و حساس است.

زینی وند خاطرنشان کرد: امروز نظام آموزشی به دلیل نظام کنکور محور و آزمون محور لطمه دیده است و نتیجه این نظام لطمه دیده وضعیت آموزشی امروز در سطح جامعه می‌باشد.

او با بیان اینکه باید همه نسبت به اسناد بالادستی و مولفه های آن احساس مسئولیت کنند، گفت: باید دغدغه مندی های این اسناد را به دغدغه ی عمومی جامعه تبدیل کنیم تا بتوانیم شاهد تحولی عظیم در سطح جامعه باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار بیان کرد: تقاضای ما این است که بخشی از تریبون‌های عمومی در سطح جامعه را به دغدغه‌های آموزش و پرورش اختصاص دهن،د چرا که آموزش و پرورش باید جایگاه ویژه‌ای در جامعه داشته باشد.

زینی وند در پایان تصریح کرد: باید همه ی جامعه فرهنگی و دست‌اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین را بخوانند، درک کنند و آن را تبیین کنند.

خبرنگار/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار