مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:

آموزش و پرورش، کانون خلق دنیای آینده

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مراسم بازگشایی مدارس که در دبیرستان پسرانه شریعتی و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، مدرسه را نهادی معرفی کرد که ظرفیت جامعه پذیری، انتقال فرهنگ و پرورش انسان های متعهد و خلاق را دارد.

کد مطلب: ۹۵۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، کانون خلق دنیای آینده

محمد پورداود اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش استان همدان با 285 هزار دانش آموز، 2 هزار و 548 دانش آموز، 12 هزار و 429 کلاس درس و 22 هزار فرهنگی شاغل و با شعر مدرسه محوری و با حرکت در مسیر عملیاتی کردن چرخش های تحول آفرین با آمادگی کامل و مدد از قافله سالار شهیدان و شور حسینی به استقبال سال تحصیلی 99-98 خواهد رفت.
پورداود گفت: همانگونه که دیروز رزمندگان غیور ما در حماسه دفاع مقدس با جهد و جد دقیق به مصاف دیو استکبار شتافتند، امروز دانش آموزان و دانشجویان ما نیز با هدایت معلمان و اساتید خود به جنگ دیو جهل برخواسته اند.
او با بیان این که آموزش و پرورش امروز، کانون خلق دنیای آینده است، گفت: آموزش و پرورش با اجرای نسخه شفا بخش سند تحول بنیادین، تربیت تمام ساحتی را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب کسب کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مدرسه، این بوستان دانش، کانون تحول است و باغبانانش معلمان به عنوان عنصر فکور این تحول، پرورش دهنده گل های این بوستان یعنی دانش آموزان هستند.
پورداود با بیان این که در جمع ما دو تن از دانش آموزان دیروز این دبیرستان حضور دارند که امروز از بزرگان کشور هستنند، گفت: وجود دکتر منصور غلامی، سکان دار بحث علوم، فنون و تحقیقات کشور و دکتر حاجی بابایی به عنوان یک چهره ملی و اثرگذار در کشور، نشان دهنده کارکرد مدرسه است که برون داد آن انسان های خداباور، مفید و سازنده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار