حسینی: انتخاب ناظران سرویس مدارس موضوع مهمی است

تهران (پانا) - سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، در جلسه شورای معاونین انتخاب ناظران برای سرویس مدارس و رعایت جنسیت و اصول اخلاقی را الزامی دانست.

کد مطلب: ۹۵۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: انتخاب ناظران سرویس مدارس موضوع مهمی است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، جلسه شورای معاونین منطقه۱۵ باحضور سیدولی حسینی مدیرآموزش و پرورش منطقه و سایر اعضا باموضوع ساماندهی نیروی انسانی و بازگشایی مدارس در دفتر مدیریت برگزار شد.
حسینی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در اسرع وقت می بایست نیاز مدارس به نیروی انسانی مشخص شود تا در اول مهرماه هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

وی افزود: در مقطع ابتدایی70 نفرنیروی فول تایم پیش بینی شده است، و در دوره متوسطه از نظر دبیر آقا مشکلی نداریم ودر قسمت خانم ها می بایست از نیروهای حق التدریس استفاده شود وی همچنین؛ درخصوص دستور العمل اداره کل درمورد سرویس پیمانکاری مدارس و همکاری سازمان دانش آموزی، انجمن اولیا و مربیان و معاونت مالی در این زمینه توضیحاتی بیان نمود.

حسینی ادامه داد: در خصوص انتخاب ناظران برای سرویس مدارس مسئله جنسیت و اصول اخلاقی دقت شود و موارد لازم به مدیران اطلاع رسانی شود.

مدیر آموزش وپرورش منطقه در ادامه در خصوص 8 سیاست مطرح شده از سوی وزیر آموزش وپرورش شامل: تربیت تمام ساحتی ، استقرار زیرنظام های سند ، تقویت مدرسه یا مدرسه محوری، مدرسه بدون دیوار ، بهبود مدیریت یا توانمندسازی مدیران، ارتقای جایگاه معلم، عدالت آموزشی با اولویت توجه به مدارس دولتی ، مشارکت موثر همه سرویس های مدارس و پیوند اولیا ومربیان ، اقتصاد در آموزش و پرورش نکاتی را متذکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار