دیدار مدیرآموزش و پرورش ورامین بافرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران

ورامین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین درآستانه بازگشایی مدارس به اتفاق اعضا ی شورای معاونین بافرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران دیدار نمود.

کد مطلب: ۹۵۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرآموزش و پرورش ورامین بافرماندهی نیروی انتظامی ویژه  شرق استان تهران

امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در آستانه بازگشایی مدارس به اتفاق اعضای شورای معاونین با سردارکیومرث عزیزی فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران و سرهنگ شمس درحوزه امور اجتماعی نیروی انتظامی دیدارو گفتگو کردند .

در این نشست ابتدا امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی گزارشی اجمالی از همکاریهای نیروی انتظامی و پلیس راهوردر آموزش و پرورش به ویژه برگزاری کنکور سراسری 1398 که با بهترین شکل ممکن صورت گرفت ارائه و از زحمات نیروی انتظامی و تعامل آن با آموزش و پرورش قدردانی کرد .

سپس سردار عزیزی فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران ضمن تشکر از تعامل بسیار عالی آموزش و پرورش با نیروی انتظامی در جلسه اظهار داشت: امروز رویکرد پلیس از تهدید محوری به جامع محوری تبدیل شده ووظیفه نیروی انتظامی حفظ و استقرار امنیت پایدار در جامعه است و یقینا این مهم با همکاری نزدیک و تعامل سازنده تمامی دستگاه‌های از جمله آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار