مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیامی صادر کرد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به معلمان، دانش آموزان و اولیا آنان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیامی صادر کرد

در متن پیام سالار قاسمی آمده است :

به نام آن که گردن گردون رام تقدیر او و رقبه ى عالمیان مسخّر تدبیر اوست.

مهر، فروغ لمعان آگاهى و دانش اندوزى از راه رسیده است و مدارس، این مساکنِ کسب و احراز دانایى، چشم به راه رهروان روشن ضمیر این دیار اند.
در سال 1398 که مزین به نام «رونق تولید» است باید بیش تر از هرسال در تعلیم و تربیت محصلان که بى شک آینده سازان و کارآفرینان جمهورى اسلامى ایران، کشور سربلند و سرافراز ما هستند، کوشش و مجاهدت کرد.

در سال تحصیلی جدید رویکرد آموزش و پرورش کشور و استان البرز خاصه در اجرایی کردن "سند تحول بنیادین" و "بیانیه گام دوم انقلاب" است که هر دو از مطالبات ویژه رهبر معظم انقلاب بوده و به قدر لازم و مشبع، برنامه و سرمشق نیز در این خصوص موجود و حاضر است.

امید است که این سال جدید تحصیلى که چون سال گذشته از آغاز، عطر و بوى سیدالشهدا را دارد و یادآور ۸ سال دفاع مقدس و فداکاری ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید است آکنده از شوق و عشق به علم، دانش، تربیت و تهذیب براى تک تک دانش آموزان عزیز و عزتمند باشد.

اینجانب فرا رسیدن بهار علم و دانش، و حضور دوباره در این "محفل مهر" را به همه دانش آموزان، معلمان و اولیاء محترم تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار