آموزشگاه قرانی هاجر گناباد میزبان جشن شکوفه ها

گناباد(پانا)- زنگ شکوفه ها در مدارس گناباد درآموزشگاه قرانی هاجر به صدا درآمد

کد مطلب: ۹۵۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه قرانی هاجر گناباد میزبان جشن شکوفه ها

حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این برنامه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان را گرامی داشته و با اشاره به تحصیل بیش از ۱۸۰۰ دانش‌آموز در پایه اول شهرستان گفت:در نظام تعلیم و تربیت اسلامی یادگیری همگانی است و به نژاد و فرهنگ خاصی منحصر نیست و طلب و فراگیری آن بر همگان ضروری و واجب است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود: تعلیم و تربیت امری مستمر و دائمی بوده و از ویژگی‌های نظام اسلامی آن منحصر نبودن به شخص و یا مکان خاصی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بازگشایی مدارس در روز سی و یکم شهریور ماه کنترل اضطراب دانش‌آموزان بوده و از والدین می خواهم تا با ارتباط تنگاتنگ با فرزندان خود مسئولیت پذیری را در وجود آنها نهادینه نمایند.

احمدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران مدارس و اولیای گرامی جهت ایجاد محیطی با نشاط در مدارس گفت: امیدآفرینی,مشارکت پذیری در کنار مهارت‌آموزی می‌تواند در راستای اجرای سند تحول بنیادین؛ اعتلای دانش آموزان ما را در پی داشته باشد.

حسین احمدی در پایان نیز با اشاره به اینکه مدرسه نماد یک جامعه کوچک است گفت:توجه ویژه به ساختار قامتی دانش آموزان می تواند در آینده از بروز ناهنجاری های اسکلتی و بیماری‌ها جلوگیری نماید.

در حاشیه این مراسم کارگاه قصه گویی ، مسابقات ورزشی والدین و دانش اموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار