پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی بازگشایی مدارس وآغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام سید نظام مرادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آفریدگاری که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند« دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای مدرسه را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر مدرسه » یادآور عصاره‌های پاک انقلاب می‌نماید.

آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رکن در تربیت نسل آینده که سرمایه گذاری در آن تضمین کننده سعادت هر جامعه ای بشمار می آید و یقینا مدرسه به عنوان محور تعلیم و تربیت ، نقش تعیین کننده ای در شکوفایی، رشد و بالندگی دانش آموزان را به عهده دارد.

بدون تردید معلمان و آموزگاران دلسوز،مبدأ سعادت و شقاوت اند و این طلایه داران دانایی، اصلی‌ترین محور تحقق عینی سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش در مدرسه می‌باشند که در کنار همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان می‌توانند تسهیل گر دست یابی به این افق‌های روشن باشند.

سازمان دانش‌آموزی به عنوان مجموعه‌ای با ظرفیت‌های تربیتی و پرورشی تأثیرگذار، با ساماندهی به تشکلات دانش‌آموزی، نقشی پربار در آموزش مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی به دانش‌آموزان که در شعار پروژه مهر 98 نیز بر آن تأکید شده است، دارد که نسلی توانمند و متعهد به فرهنگ ایرانی و اسلامی تقدیم ایران عزیز نماید.

امروز تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی تحت نام‌ پیشتازان با حضور داوطلبانه و منسجم اعضا و مربیان، بی‌شک قدم‌های مثبتی در حل بسیاری از مشکلاتی برخواهد داشت که به نوعی، آسیب اجتماعی و فردی شناخته شده‌اند.

سازمان دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید بنا به دیدگاه همه‌جانبه‌ی مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی سازمان‌های دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق زیرمجموعه‌ی خود، برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان عزیز حضوری فعال داشته و دارد؛ چراکه معتقد هستیم دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز عضو تشکلات سازمان دانش‌‌آموزی، طلایه‌داران علم و دانش همراه با توانمندی و کارایی هستند که خود هدف نهایی نظام آموزش و پرورش است.

امید است، مربیان متعهد و تلاشگرِ پیشتاز، بیش از پیش، بستر مناسب تربیت اجتماعی دانش‌آموزان عزیز را فراهم آورده و بازوی توانمند آموزش و پرورش استان در دست‌یابی به حیات طیبه دانش‌آموزان باشند.

از درگاه قادر متعال، برای تمامی دانش‌آموزان عزیز، مدیران گرانقدر، مربیان تشکیلاتی و همه همکاران پرتلاش و گرانمایه ی عرصه تعلیم و تربیت در سازمان دانش آموزی استان بهترینها را آرزومندم.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار