اگر فضای مدرسه لذتبخش باشد، فعالیت های آموزشی و پرورشی تاثیر زیادی خواهد داشت

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: تا زمانیکه دانش آموزان از فضای مدرسه لذت نبرند، همه فعالیت های آموزشی و پرورشی بی تاثیر خواهد بود.

کد مطلب: ۹۵۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اگر فضای مدرسه لذتبخش باشد، فعالیت های آموزشی و پرورشی تاثیر زیادی خواهد داشت

احمد ناصری در جمع نوآموزان و اولیا مجتمع آموزشی دخترانه جعفر اسلامی ناحیه 2 اردبیل اظهار داشت: از اول مهرماه 250 هزار نفر از دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی در 3 هزارو 394 آموزشگاه و نزدیک به 10 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند شد.

او با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید نزدیک به 20 هزار نفر از معلمان، مدیران و کارشناسان در چرخه تعلیم و تربیت عهده دار این وظیفه خطیر خواهند بود، بیان داشت: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان به توفیقات خوبی دست یافت که این موفقیت ها با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: آموزش و پرورش در اجرای مفاد سند تحول بنیادین اهتمام ویژه ای دارد که در سایه اجرای آن تا کنون شاهد اثرات و دست آوردهای چشمگیری بوده ایم.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از اول مهرماه 22 هزار نفر از دانش آموزان در کلاس اول ابتدایی و نزدیک به 19 هزار نوآموز در دوره پیش دبستانی حضور خواهند یافتف خاطر نشان ساخت: قبل از شروع مهرماه ، بهسازی، تعمیر و شاداب سازی فضاهای آموزشی در قالب پروژه مهر انجام شده و نیز تجهیزات مورد نیاز مدارس مناطق ونواحی ارسال شده است.

او همچنین به تعامل خوب و سازنده نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر نهادهای دولتی با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شرایط برای ایجاد فضای خوب و مطلوب تعلیم و تربیت در استان مهیا شده است که بدون شک شاهد مهری باشکوه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار