مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99 -98 پیامی صادر کرد.

هرمزگان(پانا)- موسی دادی زاده طی پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99 -98 پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ؛موسی دادی زاده طی پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به شرح زیر است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

سپاس معبودی که قلم را آفرید و جهان را از تیرگی و جهل نجات داد و گوهر تفکر را در انسان به ودیعه نهاد تا بشریت در پرتو خورشید تعلیم و تربیت الهی به بالندگی و شکوفایی دست یابد.

نخستین روز درس، اولین روز مهر است. اولین روز مهرورزی است، روز شکفتن احساس ، روز زمزمه و لبخند، شروع فصلی نو در آموختن علم و دانش و روز شناخت دنیای تازه است.

ایام بازگشایی مدارس با ندای لبیک یا حسین (ع) و هفته دفاع مقدس در هم آمیخته تا تداعی این پیام باشد که همه پای درس مکتب عاشورا هستیم و باید بکوشیم زندگیمان همچون دفاع مقدس سرشار از جلوه کربلایی باشد همانگونه که شهداء از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رکن در تربیت نسل آینده که سرمایه گذاری در آن تضمین کننده سعادت هر جامعه ای بشمار می آید و یقینا مدرسه به عنوان محور تعلیم و تربیت ، نقش تعیین کننده ای در شکوفایی، رشد و بالندگی دانش آموزان را به عهده دارد.

بدون تردید معلمان و آموزگاران دلسوز،مبدأ سعادت و شقاوت اند و این طلایه داران دانایی، اصلی‌ترین محور تحقق عینی سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش در مدرسه می‌باشند که در کنار همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان می‌توانند تسهیل گر دست یابی به این افق‌های روشن باشند.

امید است در سالی که بنام" رونق تولید" می باشد و مدارس فعالیت خود را با شعار «" افزایش پوشش تحصیلی، ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی و تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی"» آغاز می‌نمایند در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت، ولی امر (عج) هدایت‌ ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را به قله‌های امید، پیشرفت و توسعه پایدار برسانیم و دستگاه تعلیم و تربیت به‌ عنوان زمینه ساز این امر خطیر، با نگاه دلسوزانه، مسئولیت پذیر و خدمت شبانه‌روزی و بکار گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل موجود و با همکاری سایر نهاد ها و دستگاهها، به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌کند.

آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی جدید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر و بازگشایی مدارس می رود و پذیرای قریب به 400 هزار دانش آموز در 17 هزار کلاس درس با استفاده از 29 هزار معلم در سراسر استان است.

برخود لازم می دانم از همه حمایت ها و همراهی با مجموعه آموزش و پرورش استان هرمزگان در آغاز مطلوب سال جدید تحصیلی قدردانی کنم و امیدواریم خدمتگزار شایسته ای برای مردم عزیز در سنگر تعلیم و تربیت باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار