فولادوند: ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران کار بزرگی بود که انجام شد

تهران (پانا) - در راستای بازگشایی مدارس، آخرین وضعیت ساماندهی مناطق ۱۷ و ۱۸،  نشستی با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مسعودثقفی مشاور مدیرکل ورئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران، حدادی، معاون پژوهش اداره کل، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ ، علی فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و اعضای شورای معاونین منطقه 18،در سالن اجتماعات حضرت معصومه (س) این منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران کار بزرگی بود که انجام شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۱۸، در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در راستای آخرین بررسی‌های وضعیت نیروی انسانی مناطق اظهار داشت: مناطق جنوبی شهر تهران به دلیل باز بودن ورود نیرو حائز اهمیت است.

وی افزود: باید تلاش کنیم بخشی از نیروهای قدیمی مناطق را به تناسب تعداد ورود، به مناطق شمالی سوق بدهیم که این کار تا اندازه انجام پذیرفته است.

فولادوند در خصوص ساماندهی نیروی انسانی با توجه به کمبود نیرو در شهر تهران بیان کرد: بی شک امسال به خاطر ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران کارهای بزرگ انجام گرفته است که واقعاً قابل تقدیر می باشد و باید از همه همکاران تشکر و قدردانی شود زیرا این اقدامات با توجه به کمبود نیروی انسانی بالغ بر ۱۰ هزار نفر بوده است.

در ادامه فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸،گزارشی در خصوص نیروهای ورودی درون استانی، برون استانی, دائم وموقت و نیروهای خروجی درون استانی, منطقه ای در مقاطع ابتدایی و متوسطه همچنین نیروهای ماده ۲۸، ارائه نمود.

درانتها نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه17 نیز درخصوص آخرین وضعیت ساماندهی مقاطع تحصیلی منطقه 17 نکاتی را ارائه نمود.

گفتنی است درپی بازدیدهای مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از روندساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مناطق شهر تهران، امروز فولادوند درحاشیه جلسه نسبت به شرایط ساماندهی منطقه 18 با دبیران و معلمان این منطقه به گفتگو نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار