پیشکسوت کشتی فرنگی: «جوانگرایی» نتیجه داد

کرمانشاه (پانا) - مسئول کشتی فرنگی کرمانشاه معتقد است، جوانگرایی یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب نتیجه بهتر توسط تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی قزاقستان، به نسبت سال گذشته بود.

کد مطلب: ۹۵۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوت کشتی فرنگی: «جوانگرایی» نتیجه داد

کامران قدرتی مسئول کشتی فرنگی کرمانشاه درخصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان اظهار کرد: صعود هفت پله‌ای تیم ملی کشتی فرنگی ایران و قرارگیری در جایگاه چهارم این رقابت‌ها نشان از جهش خوبی است که در این تیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی ایران از مسابقات المپیک 2012 لندن به بعد دچار نوسانات زیادی شده، عنوان کرد: جوانگرایی در این تیم باعث شد امسال نتایج خوبی در مسابقات جهانی بگیریم، هرچند هنوز با جایگاهی که باید داشته باشیم، فاصله داریم.

این پیشکسوت کشتی فرنگی عملکرد نجاتی، گرایی و عبدولی سه مدال آور ایران در مسابقات جهانی قراقستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم این مسابقات عالی کشتی گرفت و بیشتر از انتظار ظاهر شد. محمدعلی گرایی هم در وزن 77 کیلوگرم با عملکردش نشان داد می تواند در مسابقات المپیک یک مدال ناب بگیرد، اما باید ایراداتش را هم تا آن زمان برطرف کند. سعید عبدولی نیز توانمندی‌هایش را ثابت کرد.

وی تصریح کرد: هرچند در رقابتهای جهانی قزاقستان توانستیم سه سهمیه المپیک بگیریم، اما فکر می کنم بتوانیم تا زمان مسابقات المپیک در مسابقات گزینشی دیگر که در پیش است، همه سهمیه‌ها را کسب کنیم.

قدرتی تاکید کرد: البته صرف گرفتن سهمیه المپیک نباید به ما این اطمینان را بدهد که در مسابقات 2020 مدال آوری خواهیم داشت، بلکه باید روی این تیمِ جوان زیاد کار کنیم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در المپیک، کشتی فرنگی ایران درخشش داشته باشد، باید از همین امروز مسابقات قزاقستان را فراموش کرده و تیم ملی را بدور از هرگونه حاشیه برای المپیک 2020 آماده کنیم.

این پیشکسوت کشتی فرنگی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک و فدارسیون باید کمک کنند امکانات المپیکی در اختیار تیم ملی قرار دهند و زمینه اعزام تیم را به مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌ها فراهم کنند، چرا که تیم های رقیب نیز بیکار نمی نشینند و تلاش زیادی خواهند کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2019 که طی روزهای 23 تا 26 شهریور در شهر نورسلطان قزاقستان برگزارشد، با کسب سه مدال برنز در جایگاه چهارم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار