دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور رئیس سازمان دانش آموزی و نمایندگان منتخب استان انجام شد

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان در دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش آموزی، مجلس دانش آموزی را محل تمرین دموکراسی و گفت و گو در بین دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۹۵۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور رئیس سازمان دانش آموزی و نمایندگان منتخب استان انجام شد

در این نشست که در روزهای ٢٦، ٢٧ و ٢٨ شهریورماه ٩٨ و با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی، سایر معاونین وزارت خانه و نمایندگان ٣٢ استان کشور در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نمایندگان استان همدان نیز حضور پیدا کردند.

بررسی اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در ٥ کمیسیون تخصصی، ارائه نطق های نمایندگان مجلس دانش آموزی، تبیین و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب و جلسه آموزشی و توجیهی رابطین دبیرخانه استان ها از محورهای اصلی جلسات دومین نشست علنی نهمین دوره مجلس دانش آموزی بود.
در جلسه علنی این نشست دو تن از نمایندگان استان همدان نطق کردند و نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را مبنی بر حل مشکلات مربوط به مناطق کم تر توسعه و کنکور سراسری بیان کردند.
حاجی میرزایی نیز ضمن تشکر و قدردانی از دانش آموزان، بر استفاده از راهکار گفت و گو در حل مسائل آموزش و پرورش تأکید و از نقطه نظرات و پیشنهادات نمایندگان نوجوان و جوان مجلس دانش آموزی استقبال کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار