عارف: اجازه ندهید افراطی‌ها که ربطی به جنگ ندارند، میدان‌دار شوند

تهران (پانا) - رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بر لزوم جلوگیری از میدان‌داری افراطی‌ها در ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
عارف: اجازه ندهید افراطی‌ها که ربطی به جنگ ندارند، میدان‌دار شوند

محمد رضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

«هفته دفاع مقدس را که امسال مقارن با ماه محرم، ماه نشاندن بذر آزادگی و رهایی در جان بشریت توسط سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است، گرامی می‌دارم.

دفاع مقدس فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه انسان با خالق است.

زشتی تهاجم، اشغال، تجاوز و ویرانگری اما در برابر، زیبایی پایداری، سربلندی و دفاع از کرامت انسان و تمامیت ارضی و سرافرازی ایران و انقلاب را نیز داشت. ایران اگر در دفاع مقدس قهرمان بود، قهرمان آشتی و صلح مبتنی بر عدالت نیز بود.

جنگ آشفتگی و مشکل ایجاد می‌کند، ملت ما نیز مشکل داشت جنگ می‌توانست قحطی بیاورد اما نه تنها قحطی نشد بلکه دولت وقت بگونه ای کشور را اداره کرد که مردم در زندگی احساس تنگنا نکنند.

جنگ ما، تحمیلی بود یعنی ما اهل جنگ نیستیم و دفاع ما مقدس بود؛ این مواضع امروز هم برای ما خیلی مهم است. امروز باید فریاد صلح‌خواهی و اعتراض ما به جنگ در جهان بلند شود. چه جنگی که قدرت‌ها و دولت‌های توسعه‌طلب راه می‌اندازند و چه جنگی که تروریست‌ها ایجاد می‌کنند. همچنان که مقاومت در برابر آن جنگ تحمیلی را جنگ علیه جنگ و دفاع مقدس می‌دانیم، امروز باید آن صدا را بلند کنیم و در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی با وحدت و انسجام و کنار گذاشتن برخی اختلاف نظرها نوید بخش پیروزی در این صحنه هم باشیم.

دفاع مقدس متعلق به کل کشور و انقلاب و تاریخ است؛ متاسفانه امروز جریانی می‌خواهد جنگ و ایثارگری را وسیله ای برای حذف دیگران قرار دهد. ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها بهترین کسانی هستند که نباید اجازه دهند ارزش‌ها و عناوین مقدس دستاویز معاملات سیاسی به ویژه حذف نیروهای ارزنده‌ای قرار گیرد که در دلبستگی آن‌ها به انقلاب شکی نیست و اجازه ندهند برخی افراد افراطی که ربطی به جنگ ندارد، میدان‌دار شوند.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا، از خداوند متعال می‌خواهم همه ما را قدرشناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راه ایشان را نصیبمان سازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار