در گفت‌وگو با پانا

اقدامات مورد نیاز برای تکمیل پروژه مصلی به روایت محسن هاشمی

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تاخیر در تکمیل پروژه مصلی، اقداماتی که در راستای تکمیل این پروژه باید انجام شود را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات مورد نیاز برای تکمیل پروژه مصلی  به روایت محسن هاشمی

محسن هاشمی در گفت‌وگو با پانا درباره تکمیل پروژه مصلی شهر تهران اظهار کرد: «مصلی تهران یکی از پروژه‌های بزرگ تهران تلقی می‌شود که نیمه‌کاره است. بر این اساس بازدیدی به همراه اعضای کمیسیون، رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر داشتیم که راهکار تسهیل در به نتیجه رسیدن این پروژه را مورد بررسی قرار دادیم.»

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که دلیل آنکه اعضای شورای شهر در این دوره از مدیریت شهری به بررسی پروژه‌های جدید علاقه‌مند نیستند، چیست، گفت: «اولویت اول ما با اتمام پروژه‌های قدیمی است و در این زمینه با مسئولان مصلی ارتباطاتی برقرار شده است و آنها گزارش عملکرد شهرداری تهران را در بخش‌هایی که همکاری وجود داشته یا نداشته است را مطرح کردند.»

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای تکمیل پروژه مصلی نیاز است، گفت: « اولین اقداماتی که باید در این پروژه مد نظر قرار گیرد، خیابان پاکستان است چون مدت‌هاست که منازل مردم برای اجرای پروژه مصلی فریز شده است. دومین اقدامی که باید انجام شود درباره پارکینگ عمومی خیابان قنبرزاده است که من در زمان مدیریتم در مترو، تعهد کرده بودم این پروژه را به اتمام برسانیم چون برای ایستگاه شهید بهشتی کارآیی دارد. سومین اقدام درباره زیرگذر رسالت است و در نهایت آخرین اقدامی که باید در این پروژه انجام شود احداث دو پل هوایی بین پارکینگ بیهقی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار