هم زمان با سراسر کشور؛

مراسم محوری نواخته شدن زنگ غنچه ها و شکوفه ها در سیستان و بلوچستان برگزار شد

رخشانی: مدرسه بر اساس سند تحول بنیادین محل تمرین زندگی است.

زاهدان (پانا) - مراسم محوری جشن شکوفه ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسوولین استانی و به میزبانی ناحیه یک زاهدان صبح امروز در دبستان شهدای بانک ملت این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم محوری نواخته شدن زنگ غنچه ها و شکوفه ها در سیستان و بلوچستان برگزار شد

حمید رضا رخشانی در مراسم محوری جشن زنگ غنچه ها و شکوفه ها اظهار کرد: مدرسه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محل تمرین زندگی است لذا بایستی در درجه اول دانش آموزان در آن مهارت های زندگی را فراگیرند.

او ادامه داد: خوشبختانه در کتاب های ملی انواع مهارت های زندگی تعریف شده است که به دانش آموزان در جهت مهارت آموزی کمک شایانی می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دانش آموزان عزیز بایستی حتما هم زیستی و تحمل یکدیگر را با کار گروهی فراگیرند و اهمیت آن در دوره های ابتدایی بیشتر محسوس می شود.

او افزود: ما بر اساس تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین مبنی بر شادی و نشاط در میان جوانان؛ به دنبال تحقق این امر در مدارس خودمان هستیم.

رخشانی تاکید کرد: پیشبرد سند تحول بنیادین منوط به کمک همه دستگاه های اجرایی و خانواده هاست.

او در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امسال ۹۵ هزار دانش‌آموز پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی در در سه هزارو 862مدرسه مشغول به تحصیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز داشت: امسال ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان اول ابتدایی استان را پسران و ۴۵ هزار و ۵۰۰ نفر را دختران تشکیل می‌دهند.

او در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار دانش‌آموزان پایه اول استان به ۱۰۰ هزار نفر افزایش یابد وهمچنین امسال ورودی دانش‌آموزان پایه اول به مدارس سیستان و بلوچستان افزون بر چهار درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار