ازتیم درس پژوهی برگزیده ناحیه یک اهواز تجلیل شد

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در آیین تجلیل از گروه درس پژوهی دبستان دخترانه اندیشه گفت : توسعه رویکرد درس پژوهی در بین معلمان موجب ارتقای کیفیت آموزش درمدارس  می شود.

کد مطلب: ۹۵۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ازتیم درس پژوهی برگزیده ناحیه یک اهواز تجلیل شد

آیین تجلیل از گروه درس پژوهی دبستان دخترانه اندیشه ناحیه یک اهواز صبح امروز شنبه 30 شهریور ماه برگزار شد . صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در این مراسم با بیان اهداف و فلسفه درس پژوهی در مدارس بر لزوم توجه جدی مدیران مدارس به موضوع درس پژوهی تاکید کرد و گفت : توسعه رویکرد درس پژوهی در بین معلمان موجب ارتقای کیفیت آموزش درمدارس می شود.

او با اشاره به درخشش تیم درس پژوهی آموزگاران دبستان دخترانه اندیشه این ناحیه و کسب رتبه دوم جشنواره درس پژوهی استان ، گفت : تیم درس پژوهی آموزگاران دبستان دخترانه اندیشه این ناحیه با موضوع " تقویت مهارت تبدیل واحد" کتاب ریاضی پایه دوم ابتدایی توانست رتبه دوم استان را از آن خود کند.

او با بیان اینکه فرایند یادگیری در درس پژوهی، فرایندی مبتنی بر تعامل اعضای گروه است بیان داشت: سیده طبیبه طباطبایی، افسانه مهرداد فر، شیرین خدری، روشنک دانشگر، حمیرا رمضانی، زهرا محمود، مرضیه دزفولی، مینا غراقی اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

نیسی گمروای با تقدیر از این افتخار آفرینی علمی تصریح کرد: درس پژوهی از شیوه‌های پژوهش عملی در کلاس درس است که در این رویکرد، معلمان با مشارکت هم و همکاری مدیران و معاونان در چارچوب کار گروهی و با بهره گیری از روش‌های پژوهشی، به شناسایی مسائلی که برای آن‌ها در کلاس درس پیش می‌آید، می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار