حذف مدارس خشتی و بخاری های نفتی در یزد

یزد (پانا)- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در نشست مشترک با روسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق گفت : مقدمات لازم برای حذف مدارس خشتی وگلی وبخاری های نفتی از مدارس استان انجام شده است .

کد مطلب: ۹۵۵۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حذف مدارس خشتی و بخاری های نفتی در یزد

"محمدرضا عارفی" افزود: مدارس خشتی و گلی یا تخریب شده یا از حلقه آموزش خارج گردیده و در حال ساخت و جایگزینی مدارس جدید هستیم.

عارفی افزود: چهار مدرسه پوررضایی، طالب‌پور، گلشن تفت و قدس از جمله مدارس خشتی استان بوده که تخریب شدند و قرار است پس از جایگزینی بنای جدید در محل همان مدارس، طی یکسال اینده تحویل آموزش و پرورش استان شوند.

وی اظهار داشت: چند مدرسه قدیمی استان که در فهرست اثار ملی کشور ثبت شده و مشمول تخریب نمی شوند همچنان فعال هستند ولی هیچ مدرسه خشتی و گلی دولتی که در اختیار اداره کل نوسازی بوده تا اول مهر امسال نخواهیم داشت.

عارفی از تحویل ۱۸ فضای آموزشی در بخش‌های پرورشی، ورزشی و آموزشی به آموزش و پرورش استان در اول مهر امسال خبر داد و افزود: تا پایان امسال، ۴۰ پروژه باز زیربنایی در حدود ۵۰ هزار متر مربع تحویل آموزش و پرورش استان می شود که شامل فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی است .

وی از تحویل ۳۲۲ کلاس درس در قالب این تعداد پروژه خبر داد که شامل پروژه های خیری، دولتی و مشارکتی است و اضافه کرد: ۱۸ مورد از این تعداد کاملا خیری و ۲۲ مورد آن هم مشارکتی و دولتی است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد با بیان اینکه امسال و تا قبل از فرارسیدن فصل سرما همه بخاری های نفتی در مدارس استان جمع آوری می شود گفت: همچنین قرارداد تحویل بیش از ۱۰۰ پروژه تا یکسال اینده بسته می شود که در زمره طرحهای ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار