مسابقات لیوان چینی دانش آموزان تبریزی برگزار شد

تبریز (پانا) – مسابقات لیوان چینی دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی نواحی پنجگانه در سالن ورزشی حمزه سید الشهدا ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات لیوان چینی دانش آموزان تبریزی برگزار شد

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش در امور بانوان در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی نواحی پنجگانه تبر یز که در کارگاه های آموزشی طرح تابستانی پرورش نبوغ یا فعال سازی دو نیمکره مغز شرکت کرده بودند در مسابقات لیوان چینی حضور یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طیبه معرفت افزود: تعداد دانش آموزان شرکت کننده در طرح تابستانی پرورش نبوغ 150 نفر بود که از این تعداد 60 نفر امروز در مسابقات شرکت کردند و پس از رقابت نیز 12 نفر که در کمترین زمان موفق به چینش لیوان ها باشند به عنوان منتخب معرفی می شوند.

وی ادامه داد: به دانش آموزان منتخب مسابقات، لباس و کفش ورزشی و جعبه نوشت افزار هدیه داده می شود و برای نفرات اول تا سوم نیز علاوه بر این ها، مدال و کاپ نیز اهدا خواهد شد.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش در امور بانوان تصریح کرد: خانم مریم خوشبخت رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و خانم پرویزی رییس مرکز ال دی ناحیه 3 تبریز به عنوان مدرسان و مربیان طرح شرکت فعال داشتند و در تلاش هستیم تا در جریان سال تحصیلی این مسابقات را توسعه دهیم و در تمامی مد ارس معلمان با دانش آموزان و برای فعال سازی دو نیمکره مغز تمرین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار