پخش ویژه برنامه های بازگشایی مدارس در رادیو نمایش آغاز شد

تهران (پانا) - رادیو نمایش همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس ، ویژه برنامه هایی را به این مناسبت به روی آنتن می برد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش ویژه برنامه های بازگشایی مدارس در رادیو نمایش آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این برنامه ها، شامل برنامه های تولیدی «صبح زیبا »، «زورق خیال » و برنامه های زنده«گیومه» و«زنگ اول»و نیزسریال های«بوی ماه مهر» و « در جستجوی پسرک » هستند که به صورت ویژه به بازگشایی مدارس می پردازند.

بر اساس این خبر، برنامه «صبح زیبا» به نویسندگی مجید حیدری و تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا در هفته اول مهر در قالبی نمایشی به باز شدن مدارس می پردازد . این برنامه هر روز ساعت 6:30 صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

برنامه «زورق خیال» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، ساعت 6:15 هر روز قصه مدیر مدرسه جلال آل احمد را با اجرای نمایشی ایوب آقاخانی در قالب کتاب گویا به روی آنتن می برد.

رادیو نمایش در برنامه زنده رادیویی گیومه نیز این هفته به صورت اختصاصی به موضوع هنر در مدارس می پردازد که درآن میهمانانی از آموزش و پرورش در این باره گفت و گو خواهند کرد گیومه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر ساعت 9 تا 10:30 به صورت زنده از رادیونمایش پخش می شود.

برنامه زنده «زنگ اول » به نویسندگی : حامد کریمی و تهیه کنندگی : رویا ولی زاده نیز از امروز تا پنج شنبه ساعت 7:15 به صورت روانشناختی -نمایشی به موضوعات کلاس اولی ها ، مشکل بیدارشدن صبح، نظم و بی نظمی ها در طول سال تحصیلی ، اقتصاد مدرسه ، احترام به معلمین و اولیای مدرسه و ارزش یادگیری می پردازد .

همچنین رادیو نمایش دو سریال جدید رادیویی « بوی ماه مهر» و « در جستجوی پسرک » را به همین مناسبت به روی آنتن می برد.

« بوی ماه مهر» به نویسندگی ویدا دانشمند ، کارگردانی : بهرام ابراهیمی و تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا هر روز ساعت 8:45 از رادیو نمایش پخش می شود . در خلاصه داستان این نمایش آمده : به دلیل جابه جایی خانه یشان بهرنگ مدرسه اش عوض میشود و همین موضوع باعث میشود در مدرسه کارهای عجیب و غریب انجام دهد...

نمایش « در جستجوی پسرک » نیز به نویسندگی داریوش روحی ، کارگردانی مجید حمزه و تهیه کنندگی ژاله محمد علی هر روز ساعت 3 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و داستان آن درباره پسرک دستفروشی است که با ثروتی که توسط پیرمرد متمولی به او به ارث می رسد به مدرسه می رود . این دو نمایش به هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار