فرماندار تهران خبرداد:

تحصیل یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در سال جاری در ۴۹۰۰ مدرسه تهران

تهران (پانا) - فرماندار تهران گفت امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در قالب ۴۹۰۰ مدرسه از سوی ۵۶ هزار نفر فرهنگی، کار تعلیم و تربیت خود را از مهر آغاز می‌کنند.

کد مطلب: ۹۵۵۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در سال جاری در ۴۹۰۰ مدرسه تهران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی در رزمایش مهر ایمن - شهر ایمن، با اشاره به روز نخست مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در تهران در قالب ۴۹۰۰ مدرسه از سوی ۵۶ هزار نفر فرهنگی کار تعلیم و تربیت خود را آغاز می‌کنند. رزمایش امروز نشان دهنده اقتدار نیروی انتظامی ماست که امیدواریم نسبت به گذشته با آمادگی و اقتدار بیشتر به دانش‌آموزان ارائه خدمات داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم مشارکت اولیا در بحث ایجاد امنیت مدارس دانش‌آموزان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. از همه مردم می‌خواهم تا جایی که امکان دارد از سرویس‌های عمومی استفاده کنند و از تک سرنشینی پرهیز شود تا همزمان با آغاز سال تحصیلی ترافیکی روان داشته باشیم.

حمیدرضا گودرزی - معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران نیز در بخش دیگری از این مراسم با قدردانی از تلاش‌های پلیس برای آغاز سال تحصیلی گفت: پلیس مظهر اقتدار کشور است که با اقداماتی به روز توانسته به خوبی در انجام وظایف خود عمل کند که این جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: پلیس در مسائل مختلفی همچون حضور شهروندان در ورزشگاه‌ها و سایر مسائل زحمات زیادی را می‌کشد. امیدواریم آموزش و پرورش در کنار پلیس دست به دست هم با تلاش خود شهر ایمنی را ایجاد کند و دانش‌آموزان ما در فضایی ایمن برای حضور در مدارس آماده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار