سید مجتبی هاشمی: مقاومت زمینه‌ساز خودکفایی و توانمندسازی است

تهران (پانا) - جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، رئیس بسیج فرهنگیان و مسئول بسیج دانش آموزی در دفتر این معاونت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: مقاومت زمینه‌ساز خودکفایی و توانمندسازی است

در این نشست سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس گفت: یکی از برکات سال تحصیلی این است که با نام دفاع مقدس گره خورده است.

او دستاوردهای دفاع مقدس را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: درس‌ها و آموخته‌ها و برکات زیادی در نگاه همراه با مقاومت برای ما حاصل شد که زمینه‌ساز خودکفایی و توانمندسازی کشور در امور مختلف بوده است.

هاشمی در ادامه گفت: این مقاومت توأم با پیروزی بود و دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز اگر سربلندی برای کشور وجود دارد به برکت دفاع مقدس است و ما باید این درس بزرگ را به نسل‌های جوان منتقل کنیم و این نگاه انقلابی توام با عزت نفس را به نسلهای جدید سینه به سینه منتقل نماییم.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم آغاز سال تحصیلی به یمن تلاش شما همکاران عزیز سالی پر از خیر و برکت برای دانش آموزان باشد و تلاش بر این بوده است که آنچه دانش آموزان در راستای آغاز سال تحصیلی به آن نیازمند می‌باشند در راستای برنامه‌های پروژه مهر فراهم گردد تا مهری با نشاط رقم بخورد.

گفتنی است همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، مراسم صبحگاه مشترک روز چهارشنبه سوم مهر ماه در محوطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار