پروژه مهر / با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفت:

رونمایی از شعار سال تحصیلی (مهر کمال با طرح سوال) در دوره ابتدایی

کرمانشاه (پانا) - رونمایی از شعار سال تحصیلی مهر کمال با طرح سوال در دوره ابتدایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفت.

کد مطلب: ۹۵۵۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از شعار سال تحصیلی (مهر کمال با طرح سوال) در دوره ابتدایی

در این جلسه مجید یزدان‌پناه گفت:مدارس ابتدایی به عنوان پایه و اساس آموزش و پرورش باید به فضایی تبدیل گردد که روحیه کنجکاوی و پرسشگری را تقویت نماید و نشاط دانش‌آموزان اگر با تقویت قوای ذهنی و فکری آنان همراه گردد می‌تواند زمینه‌ساز بروز خلاقیت گردد.

یزدان‌پناه افزود: تقویت روحیه پرسشگری در مدارس ابتدایی زمینه‌ساز پژوهش‌های کودکان در برنامه جابربن‌حیان می‌تواند نوجوانان را در جشنواره خوارزمی به مبتکران بزرگی تبدیل کند.

وی ادامه داد: اگر ما می‌خواهیم در آینده افراد مبتکر داشته باشیم از همین حالا باید به ابتدایی توجه کنیم لذا از همه اولیای محترم خواهشمندم ضمن گفت‌وگو با فرزندانشان در خانواده زمینه‌ساز ورود کودکان با سوالات و پرسش‌ها به مدرسه باشند تا شادابی و نشاط را برای کودکانمان به ارمغان آوریم.

بالاترین مقام مسئول آموزش و پرورش استان تصریح کرد: معلمان و مدیران شایسته با تلاش و کوشش همیشگی خود مهرماه را آغازی برای تغییر در روش‌های تدریس قلمداد کنند و با استفاده از شیوه‌های نوین تدریس طی سال، مهرماه را آغازی برای به کمال رساندن قوه پرسشگری و کنجکاوی بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار