در گفت‌وگو با پانا

ضیا عربشاهی: وضعیت به گونه‌ای است که پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد

عمق دفاع استقلال مشکل دارد؛ علیپور روی ریل گلزنی قرار می‌گیرد

تهران (پانا) – پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شرایط روحی بهتر پرسپولیسی‌ها و عمق دفاع آسیب‌پذیر استقلال باعث خواهد شد تا پرسپولیس برنده دربی روز یکشنبه باشد.

کد مطلب: ۹۵۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضیا عربشاهی: وضعیت به گونه‌ای است که پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار روز یکشنبه استقلال و پرسپولیس در دربی نود پایتخت گفت: دربی همیشه دربی است و یکی از بازی‌های مهم لیگ است اما در این چند سال اخیر حساسیت بیشتر از گذشته بوده و نتیجه آن برای تماشاگران خیلی مهم است. در گذشته این بازی این‌قدر حساس نبود و برای همین دو تیم بازی بهتری ارائه می‌دادند. این روزها وضع روحی پرسپولیس بهتر است، به خصوص اینکه در بازی قبل خود مقابل صنعت نفت پیروز شده است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم وضع پرسپولیس به گونه‌ای است که به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد، چون عمق دفاع استقلال مشکل دارد. پرسپولیس اگر با سیستم 2-4-4 در بازی ظاهر شود، می‌تواند به گل دست پیدا کند و حتی حریف را با تعداد بالای گل شکست دهد. به هر حال کسب این برد مستلزم این است که بازیکنان در بازی هوشیار باشند و وینگر‌ها در عمق بازی کنند و دفاع‌های کناری جلو بیایند. مطمئن باشید در این صورت با حضور هواداران پرشور ، پرسپولیس برنده این دیدار خواهد بود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس شخصیت برد در دربی را دارد، مخصوصاً که خط هافبک و دفاع این تیم از وضع بسیار خوبی برخوردار است و نیمکت بسیار قدرتمندی نیز در کنار زمین دارد.

هافبک پرسپولیس در دهه 70 در ادامه تأکید کرد: تیم پرسپولیس خیلی کامل است، هرچند که هنوز بازیکن برزیلی این تیم (جونیور) کاملاً آماده نیست و با تیم هماهنگ نشده است مطمئن باشید ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند دروازه حریف را باز کنند.

عربشاهی در مورد گلزنی نکردن علیپور اظهار کرد: هر بازیکن باید زمینه گلزنی را خلق کند، علیپور بازیکن فرصت‌طلبی است و به طور حتم روی ریل گلزنی قرار می‌گیرد. من فکر می‌کنم مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی نیز می‌توانند در دربی گلزنی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار