مدیر آموزش و پرورش شهرقدس:معلمان مایک سال زحمت کشیدند و کمبود نیروی انسانی را جبران کردند

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرقدس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدیدپیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرقدس:معلمان مایک سال زحمت کشیدند و کمبود نیروی انسانی را جبران کردند

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در سخنانی بیان کرد:مهاجرت بی‌رویه و افزایش تراکم دانش آموز باعث میشود که برنامه ریزی ما مختل شود و ما مجبوریم که تعداد دانش‌آموزان در یک کلاس را افزایش دهیم. امسال تعداد ۶۵۰۰۰ دانش‌آموز با دو هزار و هشتصد معلم سر کلاس حاضر خواهند شد.

او عنوان کرد: از خردادنود وهشت تا کنون حدود چهارصد هزار جلد کتاب به چاپ رسیده و بیش از نود درصد کتابها توزیع شده وتمامی مدارس ظرفیتشان تکمیل است و ما با تغییر فضای بزرگسالان مکانی را برای تحصیل دانش آموزان مهیا کردیم.

او افزود:اداره آموزش و پرورش شهرقدس دارای دو ساختمان اداری بود که با همت همکاران فرهنگی یکی از ساختمانها را از حالت اداری خارج کردیم و این ساختمان قابلیت برگزاری هجده کلاس درس را دارد.

صادق محمدی گفت:با ساماندهی همکاران سرویس ایاب و اذهاب فرهنگیانی که در خارج شهرقدس زندگی میکنند هم فراهم شد.

این مقام مسئول ادامه داد:هرساله به کمک اولیاء دانش آموزان مدارس اداره می شوند و با رای گیری انجمن اولیا و مربیان تشکیل میشود تا فعالیتهای مدارس به آسانی و هوشمندانه تر اداره شوند.

رییس آموزش و پرورش شهرقدس اظهار کرد:افرادی که در مدارس در معرض آسیب و مشکلی هستند شناسایی میشوند و به آنها کمک میشود تا کمتر با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و آسیب‌هایی که در کمین آنهاست کاهش یابد.

محمدی تاکید کرد:خوشبختانه در شهرقدس هشت پروژه درحال ساخت است و تعداد مدارس خیرساز به کمک خیرین بیشتر شده و امیدواریم با یاری آنها تراکم دانش آموزان در هر مدرسه کمتر شود.

/خبرنگار:نرگس خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار