سیدحسن نصرالله: مقابله با پهپادهای اسرائیلی، موارد نقض حریم لبنان را کاهش داد

تهران (پانا) - سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان باتاکید بر اینکه مقابله با پهپادهای اسرائیلی موجب کاهش موارد نقض حریم و حاکمیت لبنان شده است، گفت:‌ ما بر حق خود در رویارویی با پهپادهای رژیم صهیونیستی تاکید داریم.

کد مطلب: ۹۵۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سیدحسن نصرالله: مقابله با پهپادهای اسرائیلی، موارد نقض حریم لبنان را کاهش داد

به گزارش ایرنا، دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه در مراسمی که به مناسبت در گذشت علامه شیخ حسین کورانی از علمای شیعه لبنان در مجمع المجتبی در شهرک یاطر در جنوب این کشور برگزار شد، افزود: یکی از این پهپادها را سرنگون کردیم و کار خود را ادامه خواهیم داد. ما به قواعد درگیری پایبند خواهیم بود اما کار ما اینجا ختم نمی‌شود، بلکه آغاز راه و تابع شرایط میدانی خواهد بود.
دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: وقتی یک مزدور مرتکب جنایت شده باشد، باید به شدت و با سختگیری مجازات شود، محاکمه مزدوران از اصول ثابت ما به شمار می آید و هرکس با دشمن تعامل داشته باشد، باید به اندازه مجازاتی که مرتکب شده است مجازات شود.
وی با بیان اینکه مقاومت بین مزدور و خانواده‌اش تمایز قائل می‌شود، اظهار داشت: این قواعد در جریان اشغال لبنان هم پابرجا بود. هر کس به خارج (مناطق اشغالی) فرار کرده است، اگر می خواهد به لبنان بازگردد، باید خود را به مقامات لبنانی تسلیم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار