استاندار مرکزی: نوید اخبار خوشی درباره هپکو و آذرآب را در یک ماه آینده می‌دهیم

تهران( پانا) - «با توجه به اقدامات انجام شده، پیگیری نمایندگان شهر اراک در مجلس شورای اسلامی، مکاتبات انجام شده نوید انتشار اخبار خوبی برای دو صنعت هپکو و آذرآب در یک ماهه آتی را می‌دهیم.» اینها جدیدترین اظهارات استاندار مرکزی است.

کد مطلب: ۹۵۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مرکزی: نوید اخبار خوشی درباره هپکو و آذرآب  را در یک ماه آینده می‌دهیم

به گزارش تسنیم، سیدعلی آقازاده شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی با اشاره به آمار کسب‌ و کار کشور و استان مرکزی اظهار کرد: آمار ارائه‌شده در این حوزه امیدوارکننده است زیرا در کشوری زندگی می‌کنیم که کسب این آمارها بسیار دشوار است و اگر کشور دیگری در چنین وضعی قرار می‌گرفت تسلیم می‌شد.

او همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه تحریم‌های کمرشکنی از جانب آمریکا بر ما اعمال شد اما توانسته‌ایم رشد منفی سال گذشته را بهبود ببخشیم که این دستاورد نتیجه تلاش مجموعه دولت، بخش خصوصی، تولیدکنندگان و مردم است.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به اتفاقاتی که اخیرا گریبان‌گیر صنایع استان مرکزی از جمله مجموعه‌های هپکو و آذرآب شده، نوید انتشار اخبار نویدبخشی در این حوزه را به مردم شهر اراک و کارگران این مجموعه‌ها می‌دهیم زیرا با تلاش‌هایی که در این مدت توسط دولت به انجام رسیده، فشارهایی که به ارگان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه وارد آورده‌ایم و مکاتبات انجام شده تا یک ماه آینده اخبار خوبی به گوش می‌رسد.

آقازاده بیان کرد: مجموعه تلاش‌های انجام شده در استان مرکزی و اقداماتی که به دست نمایندگان مجلس به انجام رسیده در حال ارائه فرمولی برای شرکت هپکو هستیم تا این معضل را یک بار برای همیشه برطرف کنیم زیا مجموعه هپکو یک افتخار بزرگ برای صنعت ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار