مسئول رسانه‌ای پویش مشق احسان اعلام کرد

جمع‌آوری ۵۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار از سوی پویش مشق احسان برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار

تهران (پانا) - مسئول رسانه‌ای پویش مشق احسان از جمع‌آوری ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار از سوی پویش مشق احسان برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری ۵۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار از سوی پویش مشق احسان برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار

محمدحسین فرهادیان در گفت‌وگو با پانا درباره موضوع فعالیت پویش مشق احساس گفت: پویش مشق احساس با توجه به دغدغه امسال درباره قیمت نوشت‌افزار شکل گرفت. براساس آماری که اتحادیه‌ها اعلام کردند، انواع نوشت‌افزار امسال با رشد ۳ برابری قیمت مواجه بود.

او افزود: افزایش قیمت در حوزه کاغذ بیشتر بوده و بخش مهمی از نوشت‌افزار به کاغذ گره خورده است. پویش مشق احسان کمک می‌کند تا امسال افراد از تحصیل به دلیل نداشتن نوشت‌افزار محروم نشوند و دانش‌آموزان در مناطق دورافتاده ترک تحصیل نکنند.

فرهادیان گفت: این پویش شکل گرفت تا ۵۰۰ هزار بسته برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار جمع‌آوری کند. در این بسته‌ها شامل کیف، جامدادی، دفتر، مداد و خودکار متناسب با دختران و پسران در دوره ابتدایی و متوسطه درنظر گرفته شده است.

مسئول رسانه‌‌ای پویش مشق احسان ادامه داد: در این پویش سعی شده است علاوه بر تنوع، کیفیت نوشت‌افزار رعایت شده باشد که اقدامی در راستای حمایت از کالای ایرانی است تا به چرخه تولید ملی هم کمک شود.

او افزود: در پویش مشق احسان ستاد اجرایی حضرت امام به عنوان حامی اصلی ۲۵۰ هزار بسته را درنظر گرفته است و هر گروه خیریه، مجموعه و سازمان که می تواند در این فعالیت شرکت کنند، ستاد دو برابر آن را تقبل می کند.

فرهادیان گفت: مشق احسان از روز سه‌شنبه در حال توزیع نوشت‌افزارها در تمام استان‌هاست. مصلی امام خمینی نیز مرکزی برای بسته‌بندی ایجاد کرده است و مردم به صورت داوطلبانه به این بسته‌بندی کمک می‌کنند‌. این کار تا اول مهر ادامه دارد و پویش تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت.

مسئول رسانه‌ای پویش مشق احسان گفت: شرکت ملی پست نیز در جمع‌اوری کمک می‌کند کمک‌های نقدی از طریق #۱۵*۴۰۳۰* گردآوری می‌شود و کمک‌های غیرنقدی به دفتر پستی تحویل داده می‌شود.

او ادامه داد: برنامه تلویزیونی مشق احسان نیز تا اواسط مهر پخش می‌شود. در بسته‌بندی نوشت‌‌افزار بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان نیز مشارکت داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار