مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

مزین شدن قریب 500 کلاس درس ، نمازخانه و کتابخانه مدارس به نام شهدا

دیر،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: نزدیک 500 کلاس درس ، کتابخانه و نمازخانه مدارس شهرستان دیر به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مزین می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مزین شدن قریب 500 کلاس درس ، نمازخانه و کتابخانه مدارس به نام شهدا

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر، احمد عبداله زاده در مصاحبه با خبرنگار این اداره اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مهر و مهرورزی و هفته دفاع مقدس قرار گرفتیم تمامی کلاسهای درس کتابخانه ها و نمازخانه های مدارس شهرستان دیربه نام شهدا و به پاس رشادتها و جانثاریهای جوانان انقلاب اسلامی و ارج گذاری به مقام شامخ شهیدان نامگذاری خواهد شد.

وی یادگارماندن یاد و خاطره شهدا درذهن دانش آموزان را از دیگر اهداف این نامگذاری دانست و اضافه کرد: امید که به برکت خون شهدا، نظام تعلیم و تربیت شهرستان موفق و سربلند و همواره بتوانیم یاد و نام این بزرگ مردان این دیار را گرامی بداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: شهدا وارثان واقعی نظام و انقلاب هستند که از تمام هستی و ثروت خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی را استوار و مستحکم گردانند.

عبداله زاده در ادامه بیان کرد: ما باید ادامه دهنده راه و سیره شهدا در همه ابعاد باشیم در این صورت است که توانسته ایم به اهدافی که شهدا برای آن به جنگ دشمنان رفتند عمل کرده باشیم.

وی گفت: امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداست که باید با الگو قرار دادن رشادت‌ها و اخلاص شهدای عزیز و دلاوری آنها را ارج نهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر تصریح کرد: قطعا در روند سال تحصیلی شاهد برپایی یادواره شهدای دانش آموز در مدارس شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است: شهرستان دیر در جریان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، 117 شهید تقدیم نظام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار