مهاجرانی: دانش آموزان المپیادی معرف جمهوری اسلامی هستند

تهران (پانا) - تجلیل از مدال‌آوران المپیادی‌های علمی سال 1397 عصر امروز در تالار فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مهاجرانی: دانش آموزان المپیادی معرف جمهوری اسلامی هستند

فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در این مراسم خطابب دانش‌آموزان حاضر در این مراسم گفت: «بزرگی یک مسیر است، یک مقصد نیست. آن را باید ذره ذره جمع کرد علم یکی از اسباب بزرگی و داشتن دل در گرو این آب و خاک ابزار علم است.»

رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: «وقتی درون انسان روشن است حتما حال بهتری خواهد داشت. شما در مسیر بزرگی گام برداشتید و امروز با انسان گذشته متفاوت شدید. باید امروز با آدم دیروزها متفاوت باشید زیرا المپیادی و نشان‌دار شدید و معرف جمهوری اسلامی ایران هستید.»

او افرود: «انسانی که دارایی دارد در معرض لغزش قرار می گیرد اما هنر این است این دارایی را مراقبت کند و مغرور نشود. فراموش نکنید باید بیش از روزهای قبل از سلامت جسم خود مراقبت کنید.»

مهاجرانی گفت: «نفت ثروت ما نیست. شما دانش‌آموزان مدال‌آور که ایران را می سازید ثروت ما هستید. فراموش نکنیم آدمی برای پریدن به دو بال نیاز دارد یک بال، بال علم و دیگری بال اخلاق است.»

او گفت: «ما وام دار همه کسانی هستند که ذره ذره به ما کمک کردند و برای ما میهن امن ایجاد کردند. دشمن در کمین است و قصد دور شدن ما از اهدافمان دارد باید در این باره نیز مراقب باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار