فرماندار شهرستان جوانرود در نشست شورای آموزش و پرورش:

عزم ملی برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین باید صورت پذیرد

کرمانشاه (پانا) - فرماندار شهرستان جوانرود در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: عزم ملی جهت اجرایی شدن سند تحول بنیادین باید صورت پذیرد تا تحول در آموزش و پرورش نمایان شود.

کد مطلب: ۹۵۴۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
عزم ملی برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین باید صورت پذیرد

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود با حضور فرماندار، معاون آموزش و پرورش استان، مسؤولان و رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

در آغاز این نشست فرماندار جوانرود با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه هر تحولی در سطح جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود گفت: همه ما باید دست در دست هم دهیم و به آموزش و پرورش کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: عزم ملی جهت اجرایی شدن سند تحول بنیادین باید صورت پذیرد تا تحول در آموزش و پرورش نمایان شود.

این مقام مسؤول در دولت تدبیر و امید با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نسلی شایسته، آگاه، مومن و متعهد تاکید کرد: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان برای آغاز مهری پر نشاط برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها آمادگی کامل دارند.

وی تاکید کرد: همه‌ی اجزای شورای آموزش و پرورش در جذب حداکثری نوآموزان پیش‌دبستانی و کیفیت بخشی به مدارس ابتدایی مناطق شهری، روستایی و مرزی در راستای برقراری عدالت آموزشی همکاری نزدیک داشته باشند.

در ادامه ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: بر اساس انعطافی که در سند تحول بنیادین وجود دارد می‌توان از مسیر این سند، نظام آموزش و پرورش را به سمتی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند، به عنوان چشم‌اندازی برای گام دوم انقلاب حرکت داد.

وی به موفقیت‌های دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی و... اشاره کرد و افزود: درخشش دانش‌آموزان استان به ویژه دانش‌آموزان جوانرودی در کشور افتخاری برای همه ما و آموزش و پرورش شهرستان جوانرود است که بایستی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرماندار این شهرستان، مدیر آموزش و پرورش،‌فرهنگیان‌، همکاران و شورای آموزش و پرورش تقدیر نماییم.

وی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 176هزاردانش‌آموز ابتدایی در استان کرمانشاه راهی مدارس می‌شوندکه از این تعداد 32هزار نفرکلاس اولی هستند.

در این نشست مسؤولان استان به ارایه نظرات خود پرداختند و آمادگی ادارات متبوع خود را جهت بازگشایی مدارس اعلام کردند..

در پایان نماینده هرکدام از دستگاه‌های شهرستان ضمن اعلام آمادگی خود برای ابتدای مهر گزارشی از اقدامات خود در خصوص بازگشایی مدارس ارایه دادند.

در این نشست از برش منطقه‌ای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش شهرستان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار