برنامه های نمادین بازگشایی مدارس اعلام شد

یزد (پانا) – دبیر ستاد پروژه مهر استان یزد گفت: برنامه های بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99-98 با آیین "ورود شکوفه ها "به مدارس آغاز می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های نمادین بازگشایی مدارس اعلام شد

"سید علی کارآموز" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: آیین ورود کلاس اولی ها به مدارس در روز شنبه 31 شهریور ماه در تمامی دبستان های استان برگزار می شود و مراسم نمادین استانی از ساعت 8 صبح در دبستان احمد ناحیه دو یزد برگزار می شود.

"کارآموز " افزود: نوآموزان پیش دبستانی نیز در روز شنبه در مراسم ورود غنچه ها به مراکز پیش دبستانی می روند و مراسم نمادین استانی آن از ساعت 10 صبح در پیش دبستانی آموزگار ناحیه یک یزد برگزار می گردد.

وی از آغاز رسمی سال تحصیلی جدید یا نواختن "زنگ مهر و بازگشایی" در 2هزار و 106 مدرسه استان خبر داد و افزود: این مراسم در مرکز استان در دبیرستان دوره اول شهید مهدیزاده ناحیه یک یزد برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به طنین بانک توحید همزمان با ظهر شرعی اول مهر ماه در مدارس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان استان اولین نماز جماعت ظهر و عصر سال تحصیلی جدید را در مدرسه خود اقامه می کنند و این مراسم بصورت نمادین در هنرستان 15 خرداد ناحیه یک یزد برگزار می شود.

ایشان راه اندازی خوابگاه های دانش‌آموزی را از دیگر برنامه های آغاز سال تحصیلی ذکر کرد و افزود: این برنامه با عنوان خانه در مدرسه در 57 مدرسه شبانه روزی استان برگزار می گردد.

وی افزود : مراسم استانی "خانه در مدرسه " ساعت 17 روز شنبه در هنرستان نمونه میرجلیلی ناحیه یک واقع در شهر شاهدیه برگزار می گردد.

این مسئول بازگشایی مدارس استثنایی و آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را از دیگر برنامه های نمادین سال جدید تحصیلی ذکر کرد و گفت: این برنامه با نام "بچه های رنگین کمان " در 24 مدرسه استثنایی استان برگزار می شود.

کارآموز در پایان آغاز سال تحصیلی سوادآموزان با عنوان "شکوه دانش" نیز اشاره کرد و گفت: سال تحصیلی سوادآموزی استان نیز از ساعت 15 روز 10 مهر در هنرستان سیدعلی اکبر سالاری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار