ترویج گفتمان سند تحول بنیادین از وظایف آموزش و پرورش است

کلات (پانا)-با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و رئیس اداره حقوقی ،املاک و حمایت قضایی کارکنان ،گرهمایی و کارگاه آموزشی و توانمند سازی مدیران مدارس شهرستان کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ترویج گفتمان سند تحول بنیادین از وظایف آموزش و پرورش است

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای گردهمایی ضمن عرض خیر مقدم ، به تشریح اهداف سند تحول بنیادین پرداخت و گفت: یکی از وظایف ما در آموزش و پرورش پرداختن به موضوع ترویج گفتمان سند نحول بنیادین است چرا که همه ی برنامه های ما برگرفته از همین سند است،و ما نیز در همین راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه به بیان و تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پروژه مهر 98 پرداخت و گفت: به حول و قوه الهی و با همکاری خیرین گرامی لوازم التحریر 100 دانش آموزان بی بضاعت تامین گردید و تحویل مدیران مدارس قرار گرفت و اول مهر هیچ دانش آموزی را نخواهیم داشت که بدون لوازم التحریر بر سر کلاس حاضر شوند.

وی اوامه داد: موضوع هوشمند سازی مدارس را به جد پیگیر بودیم و در راستای شعار هر_مدرسه_یک_کلاس_هوشمند توانستیم گامهای موثری را برداریم و شش آموزشگاه روستایی مجهز به دستگاه هوشمند (دیتا)گردیدند .

پروانه گفت: در راستای ریشه کن سازی بی سوادی، در دهستان پساکوه بیش از 43 دانش آموز شناسایی شدند،که با اقدامات صورت گرفته به امید خدا این عزیزان اول مهر امسال بر سر کلاس درس حاضر خواهند شد.

وی اطهار کرد: با توجه به اهمیت امنیت جانی دانش آموزان و حذف بخاری های نفتی 10 مدرسه مجهز به سیستم گرمایشی شوفاژ گردیدند و 13 آموزشگاه دیگر در دستور کار تغییر سیستم گرمایشی قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد :بیش از 90 درصد معلمانمان هم اکنون برنامه درسی خود را دریافت نموده اند و به امید روز_اول_مهر درس_اول را در مدارسمان شروع خواهیم کرد .

پروانه در پایان از کسب دو رتبه برتر اول در بحث پروژه_مهر و ثبت_ابلاغ_ها خبر داد و گفت :این اتفاق خوب اتفاق نمی افتاد با همکاری همه ی شما همکاران محترم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار