با شروع مهر و آغاز بهار تعلیم و تربیت

۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز یزدی در ۲ هزار و ۱۰۶ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند

یزد (پانا ) _ معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: این تعداد دانش آموز در روز اول مهر ماه به ۱۱ هزار و ۹ کلاس درس وارد خواهند شد.

کد مطلب: ۹۵۴۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز یزدی در ۲ هزار و ۱۰۶ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند

" علیرضا مصباح فر" از ورود ۲۶ هزار و ۸۱۳ دانش آموز به یک هزار و ۲۲ کلاس در پایه اول دبستان اشاره کرد و گفت: مجموعه دانش آموزان مقطع ابتدایی استان ۱۴۳ هزار ۵۲۸ دانش آموز است که در ۵ هزار و ۶۵۵ کلاس در ۸۳۵ دبستان ساماندهی شده اند .

"مصباح فر" آمار نوآموزان پیش دبستانی استان را ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر ذکر کرد و گفت: این نوع آموزان در یک هزار و ۱۴۱ کلاس به ۵۲۱ مرکز پیش دبستانی وارد خواهند شد.

ایشان ۱ هزار و ۳۷۵ دانش‌آموز استان را دارای نیازهای ویژه دانست که در ۲۲۶ کلاس آموزش و پرورش استثنایی در ۲۴ مدرسه تحصیل خواهند کرد.

وی آمار دانش آموزان مقطع متوسطه اول را ۵۴ هزار و ۳۷۶ نفر ذکر کرد که در یک هزار و ۹۷۳ کلاس درس در ۳۴۶ مدرسه ثبت نام کرده اند.

" مصباح فر "همچنین تعداد دانش آموزان مقطع متوسطه دوم را ۴۴ هزار و ۴۰۲ نفر یاد کرد که در ۲هزار و۱۴کلاس درس و در ۲۸۱ دبیرستان به تحسین مشغول خواهند شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی استان تحصیل ۱۷ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان یزد و تحصیل ۷ هزار دانش آموز در ۵۷ مدرسه شبانه روزی را از دیگر شاخص های آماری سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار