سریال جدید سوفی ترنر بعد از «بازی تاج و تخت»

تهران (پانا) - سوفی ترنر بازیگر نقش «سانسا استارک» در سریال «بازی تاج و تخت» به سریال جدید «زنده بمان» پیوسته است.

کد مطلب: ۹۵۴۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سریال جدید سوفی ترنر بعد از «بازی تاج و تخت»

به گزارش هالیوود ریپورتر، سریال جدید این روزها مراحل تولید را می‌گذراند و ترنر با «کوری هاپکینز» بازیگر فیلم «BlacKkKlansman» هم‌بازی شده است.

«زنده بمان» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «الکس مورل» ساخته شده که داستان جین (سوفی ترنر) و پاول (هاوکینز) تنها بازماندگان یک حادثه سقوط هواپیما را روایت می‌کند. این دو بعد از آنکه خود را از میان لاشه هواپیما بیرون می‌کشند، سفر هراسناکی را در عبور از طبیعت وحشی آغاز و در این مسیر با سختی‌ها و ضربات روحی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

ترنر درباره حضور در این این پروژه جدید گفته است: «افتخاری بالاتر از این نبود که تصویرگر نقش «جین» برای «Survive» شبکه کیبی باشم. او شخصیت پیچیده‌ای است که نه تنها از این مهلکه جان به در می‌برد، به سرچشمه قدرت و تهور نیز دست پیدا می‌کند.»

سوفی ترنر و همسرش جو جوناس

بازیگر جوان انگلیسی که امسال ازدواج خود با «جو جوناس» عضو گروه موسیقی سه‌نفره «جوناس برادرز» را جشن گرفته است، ادامه می‌دهد: «امیدوارم این اثر بر همه آدم‌هایی که با مشکل خودباوری دست به گریبان هستند اثرگذارباشد؛ تا دریابند که آنها باشهامت‌تر از آن هستند که تصور می‌کنند و می‌توانند در جست‌وجوی خواسته‌ها و تامین نیازهای‌شان گام بردارند.

ترنر برای ایفای نقش «جین گری» در دو فیلم «مردان ایکس» هم شناخته شده است. او در سال ۲۰۱۳ به همراه میسی ویلیامز (بازیگر نقش آریا استارک) نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مجموعه‌های تلویزیونی شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار